Skip to main content

Er zullen mensen zijn die op school zitten, middelbare, mbo, hbo of wo. Zelf doe ik (Annemarie) de studie Social Work op het hbo en zit ik in mijn eerste jaar, dus ben net begonnen.

Laatst moest ik een autobiografie verslag als toets inleveren voor school en moet deze nu herkansen. En hier struggle ik wel wat mee, niet zozeer omdat ik hem moet herkansen, maar de struggle die ik heb is meer hoe ik het verslag op orde kan krijgen en op een geode manier vorm kan geven. Wel heb ik feedback ontvangen, dus daar kan ik mee aan de slag. 

Hebben jullie ergens ook struggle(s) mee tijdens je school-/studietijd of toen je nog op school zat? Laat het weten in de reactie. 

Ik ben in het laatste jaar van mijn HBO opleiding.

Mijn advies aan jou is om met je klasgenoten tijdens én/of buiten lestijden samen te gaan zitten. Dan kunnen jullie feedback wisselen en bespreken hoe je iets moet vormgeven. Kijk hierbij samen naar online bronnen of stel vragen aan je leraar. Hiermee kun je wellicht iets leren.Veel succes met je herkansing!

Als je iets wilt bespreken, laat het maar weten.

jaa ik snap je wel! t is ook ineens een ander soort opdrachten enz dan op de middelbare. ik zit nu zelf in mn eerste jaar van de uni en vind t ook allemaal wel even zoeken enzo met hoe ik dingen moet aanpakken (motivatie is in mijn geval ook VER te zoeken maargoed dat is weer iets anders haha) iig fijn dat je nu feedback hebt, hopelijk gaat t dan een beetje lukken. succes nog :))

hey annemarie!

ik heb precies hetzelfde momenteel, ik moet hem ook herkansen ik doe namelijk dezelfde studie haha.

ik heb ook toevallig net nog zelf en topic gepost ook over struggles met school dus je bent echt niet de enige!

als je verder bent gekomen mag je me best op de hoogte houden over nuttige dingen want misschien heb ik daar ook nog wat aan!

Ik ben in het laatste jaar van mijn HBO opleiding.

Mijn advies aan jou is om met je klasgenoten tijdens én/of buiten lestijden samen te gaan zitten. Dan kunnen jullie feedback wisselen en bespreken hoe je iets moet vormgeven. Kijk hierbij samen naar online bronnen of stel vragen aan je leraar. Hiermee kun je wellicht iets leren. Veel succes met je herkansing!

Als je iets wilt bespreken, laat het maar weten.

Enorm bedankt voor je advies, ik zal het meenemen. 

jaa ik snap je wel! t is ook ineens een ander soort opdrachten enz dan op de middelbare. ik zit nu zelf in mn eerste jaar van de uni en vind t ook allemaal wel even zoeken enzo met hoe ik dingen moet aanpakken (motivatie is in mijn geval ook VER te zoeken maargoed dat is weer iets anders haha) iig fijn dat je nu feedback hebt, hopelijk gaat t dan een beetje lukken. succes nog :))

Ik heb zelf hiervoor een mbo opleiding gedaan, dus dat is ook zeker heel anders qua opdrachten, niveau, snelheid. 

Het is inderdaad wel even zoeken hoe alles werkt, wat de ‘beste’ manier is om alles aan te pakken en te plannen. Dus ik begrijp je erg goed. 

Reageer