Je beste/favoriete basisschool vak?

  • 23 March 2024
  • 7 reacties
  • 54 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Wat was jou beste/favoriete basisschool vak? let me know in the comments😉✌🏽


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Nederlands (Spelling / lezen etc.)

Reputatie 3
Badge +4

Ik vond aardrijkskunde het leukst, want dat was gevarieerd qua onderwerpen en ik vond het altijd leuk om te leren over andere delen van de wereld

Reputatie 6

Ik vond gym altijd leuk, en was goed in talen zoals Duits, Engels & Frans. Nederlands vond ik ook wel een oké vak.

Reputatie 4
Badge +5

Ik vond aardrijkskunde altijd het leukst, omdat ik altijd goed was in topografie 😁 en hou van kaartlezen en geïnteresseerd ben in andere landen

Reputatie 7
Badge +11

Geschiedenis, biologie & zorg & welzijn; deze twee behoren allebei tot middelbare schoolvakken maar goed, Engels; hier blonk ik al in uit ver voordat het mij werd aangeleerd door de basisschool, leerkrachten waren stomverbaasd dat ik al ver voorliep op de rest met mijn Engelse vaardigheden, maar tja, heb het mijzelf ook volledig aangeleerd 😅

 

Dit waren een aantal van de weinige vakken bij mij echt boeide en enthousiast maakte.

 

Aardrijkskunde vond ik vreselijk, net zoals Nederlands, lezen; weigerde altijd de saaie boeken die mij verplicht werden voorgeschoteld te lezen in groepsverband, hardop en dus werd ik elke keer naar de gang gestuurd, en rekenen. Nee, geef mij maar liever geschiedenis, biologie en Engels. 

Daarnaast was het uiteindelijk mijn voormalige beste basis en middelbare schoolvriendin en niet mijn leerkrachten die mij wel aan het lezen wist te krijgen. 

 

Als ik kijk naar en van dichtbij meemaak hoe het lezen nu op de basisschool wordt aangepakt ben ik echt jaloers. Die leerlingen mogen gewoon zélf kiezen wat ze gaan lezen in plaats van dat ze een bepaald boek moeten lezen.

 

Reputatie 5
Badge +6

zeker weten gym

Reputatie 3
Badge +5

Gym, Engels en Nederlands ( Spelling )

Reageer