Hoihoi
mijn school examens beginnen over twee weken (ben heel erg zenuwachtig) heeft iemand leertips voor mij? Specifiek met natuurkunde/scheikunde want ik ben daar gewoon niet zo goed in.
groetjes
yuri
Hoihoi
mijn school examens beginnen over twee weken (ben heel erg zenuwachtig) heeft iemand leertips voor mij? Specifiek met natuurkunde/scheikunde want ik ben daar gewoon niet zo goed in.
groetjes
yuri
Hoihoi
groetjes
yuri
Hoi,
Ik heb natuurkunde en scheikunde gestudeerd dus als je vragen hebt kan je mij altijd even een app sturen.
Discord is Nik
Hoi,
Ik heb natuurkunde en scheikunde gestudeerd dus als je vragen hebt kan je mij altijd even een app sturen.
Discord is Nik
hi
wat fijn! Ik heb zeker wat vraagjes maar ik heb geen discord meer vanwege privé redenen:( is het via hier ook goed
groetjes
Yuri
Prima, maar hier kijk ik niet meer zo vaak op.
Maybe via Whatsapp?
Hey! Ik heb niet per sé tips voor die 2 vakken, maar wat mij in het algemeen heeft geholpen:
Tips voor het leren:
Tegen de zenuwen vooraf:
Tijdens het examen:
Hopelijk heb je hier wat aan :)
Heel veel succes!
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.