zomervakantie

  • 7 March 2024
  • 17 reacties
  • 318 × bekeken

Reputatie 5
Badge +10

Hiii besties en niet besties,

 

Ik was aan het denken wat ik deze zomer wil gaan doen en waar ik eventueel op vakantie wil gaan…

Mijn vraaaag(en):

Wat doen jullie graag in de vakantie?

Wat is jullie favoriete vakantiebestemming?  En waarom?

houden jullie van “doe” vakanties of “relax” vakanties?

 

ben benieuwd naar jullie antwoorden x

xxx Wendy

 

In een eerdere versie van dit bericht werd gesproken over een Join Us vakantie naar het buitenland. Zie hierover het onderstaande statement.

Tom 2 maanden geleden

Ik heb een aantal berichten in dit topic aangepast of verwijderd omdat hierin gesproken werd over een Join Us reis naar het buitenland. Hierover het volgende statement:

Ik lees dat er wat onduidelijkheid is over een vakantiereis naar het buitenland. Deze reis wordt niet door Join Us georganiseerd, maar door iemand die toevallig ook als begeleider op een Join Us in real life locatie werkt.

Begeleiders van Join Us in real life locaties zijn niet in dienst van Join Us, maar van de gemeente of van de lokale sociaalwerkorganisatie. Het klopt dus niet dat een Join Us medewerker de reis organiseert, maar een jongerenwerker die het Join Us programma uitvoert in opdracht van de gemeente.

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heyyy @Wendy, ik ga op vakantie naar Slovenië. Echt veel zin in.

Reputatie 4
Badge +6

Ik ga hopelijk ook mee met de vakantie na Slovenië!

Badge +11

Ik heb een aantal berichten in dit topic aangepast of verwijderd omdat hierin gesproken werd over een Join Us reis naar het buitenland. Hierover het volgende statement:

Ik lees dat er wat onduidelijkheid is over een vakantiereis naar het buitenland. Deze reis wordt niet door Join Us georganiseerd, maar door iemand die toevallig ook als begeleider op een Join Us in real life locatie werkt.

Begeleiders van Join Us in real life locaties zijn niet in dienst van Join Us, maar van de gemeente of van de lokale sociaalwerkorganisatie. Het klopt dus niet dat een Join Us medewerker de reis organiseert, maar een jongerenwerker die het Join Us programma uitvoert in opdracht van de gemeente.

Reputatie 5
Badge +6

Lekker warm in Rome lijkt mij leuk om een weekje er te zijn.

Reputatie 5
Badge +5

Ik zou wel op vakantie willen, maar de stap is voor mij nog wat groot.

 

Een combi lijkt mij wel wat. Dingen doen en bekijken en af en toe een lekker rustig dagje.

Reputatie 5
Badge +6

ik zou graag deze zomer op vakantie willen. maar ik heb niemand om mee te gaan. ik wil niet meer met mijn ouders. ik zal ook niet het geld hebben om een vakantie te boeken. ik ga dan hopelijk vaker naar pretparken, zwemmen, activiteiten of een weekendje centerparcs ofzo. 

 

maar als ik helemaal zelf kon kiezen zou ik naar ijsland gaan denk ik.

Reputatie 5
Badge +10

ik zou graag deze zomer op vakantie willen. maar ik heb niemand om mee te gaan. ik wil niet meer met mijn ouders. ik zal ook niet het geld hebben om een vakantie te boeken. ik ga dan hopelijk vaker naar pretparken, zwemmen, activiteiten of een weekendje centerparcs ofzo. 

 

maar als ik helemaal zelf kon kiezen zou ik naar ijsland gaan denk ik.

 

 

x samen iets doen? Lijkt me kapot leuk tho

IJsland is vgm echt mooi idd

 

Reputatie 5
Badge +10

Ik zou wel op vakantie willen, maar de stap is voor mij nog wat groot.

 

Een combi lijkt mij wel wat. Dingen doen en bekijken en af en toe een lekker rustig dagje.

Klinkt als een top vakantie Tho :)))

wat voor dingen doen dan?

Reputatie 5
Badge +10

Lekker warm in Rome lijkt mij leuk om een weekje er te zijn.

Ben je er al ooit geweest? 🥹

Reputatie 5
Badge +6

Lekker warm in Rome lijkt mij leuk om een weekje er te zijn.

Ben je er al ooit geweest? 🥹

 

Ja, Rome vind ik top! 😍 Al was het niet alleen om het eten.

Maar 4 daagjes in totaal. verdeelt over twee keer. Ik zou liever lekker een dikke week erheen willen. Dit zodat je meer tijd hebt om alle plekken te bezoeken en sightseeing in de stad. Vooral vaticaanstad.

Reputatie 5
Badge +5

Ik zou wel op vakantie willen, maar de stap is voor mij nog wat groot.

 

Een combi lijkt mij wel wat. Dingen doen en bekijken en af en toe een lekker rustig dagje.

Klinkt als een top vakantie Tho :)))

wat voor dingen doen dan?

Bijv. bergbeklimmen, natuurgebieden/verschijnselen bekijken, cultuur snuiven.

Badge +2

Bali of Dubai echte aanraders.

Zelf kom ik veel in Doha omdat mijn vader er woont dat vind ik ook erg leuk!

 

Reputatie 4
Badge +2

Lekker warm in Rome lijkt mij leuk om een weekje er te zijn.

Ben je er al ooit geweest? 🥹

 

Ja, Rome vind ik top! 😍 Al was het niet alleen om het eten.

Maar 4 daagjes in totaal. verdeelt over twee keer. Ik zou liever lekker een dikke week erheen willen. Dit zodat je meer tijd hebt om alle plekken te bezoeken en sightseeing in de stad. Vooral vaticaanstad.

Rome is inderdaad prachtig met al die oude Romeinse bouwwerken en de omgeving is ook heel mooi. Vaticaanstad is ook heel bijzonder, daar ben ik in geweest. 

Reputatie 4
Badge +5

Mijn favoriete vakantiebestemming is Frankrijk, met de nadruk op het zuiden. Ik hou van een mix van beide, waarbij ik iets meer neig naar 'doe'

Reputatie 5
Badge +10

Mijn favoriete vakantiebestemming is Frankrijk, met de nadruk op het zuiden. Ik hou van een mix van beide, waarbij ik iets meer neig naar 'doe'

Klinkt lekker dex! Ga je dan met de auto?

Reputatie 4
Badge +5

Klinkt lekker dex! Ga je dan met de auto?

Ja, ik ben al vaak in Frankrijk geweest en bijna altijd met de auto. Ik vind Frankrijk ook een land dat je prima kunt ontdekken door middel van de auto. Beetje gaan en staan waar je wilt.

Reputatie 7
Badge +11

Ik weet nog niet heel duidelijk wat ik gedurende de zomervakantie ga doen. Waarschijnlijk dagjes weg met m'n ouders, een weekeindje Londen of Schotland (als ik het deels kan bekostigen maar gaat 'm waarschijnlijk niet worden want ik ga al dokken voor beide studiereizen met al mijn eigenverdiende spaargeld) om mij voor te bereiden voor mijn twee voor de eerste keer solo studiereizen voor mijn portfolio voor de studie HBO Teacher Education In English of Engels docent Tweedegraads die ik over zo'n minder dan 6 maanden hoop te doen. 

 

Verder ga ik zoals bijna elke vakantie waarschijnlijk veel op m'n kamer zitten waarbij ik nauwelijks buiten kom en lezen, etc.

Reageer