Zijn er wintersport liefhebbers hier? en waar gaan jullie heen met wintersport?

  • 29 February 2024
  • 10 reacties
  • 84 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal,

 

Zijn er wintersport liefhebbers hier? en waar gaan jullie heen met wintersport? 

Ik was 3 jaar oud dat ik op ski's stond en laatste jaren dat ik met wintersport ben geweest heb ik geleerd te snowboarden, 

 

ik ben hier geweest, 

Oostenrijk  - Flachau/wagrain/alpendorf Ski amadé - obertauern , Hintertuxer Gletscher

Frankrijk - Valloire , Les Arcs

 

Ben benieuwd waar jullie al geweest zijn! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben 3 keer in Tsjechië (Rokytnice) op wintersport geweest en ook een keer in Noord-Italië, Morzine op de grens van Frankrijk en Switzerland en in een Reit im Winkl op de grens van Duitsland en Oostenrijk. Dus ik heb 6 keer in totaal geskiet. 

Reputatie 3
Badge +3

Awh leuk om te horen zeg 

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben altijd met veel plezier naar het skigebied Flaine, Le Grand Masive in Frankrijk geweest!

 

Reputatie 3
Badge +3

awh lekker snowboarden i love it haha ziet er goed uit daar.

Reputatie 7
Badge +7

Als ik zo lees ben je al naar veel gebieden geweest. Welk gebied vond je het leukste?
En ga je ook wel eens een funpark in? 

Reputatie 3
Badge +3

hey charlotte,

 

Voor mij flachau heel leuk altijd omdat ik daar heb leren skieen toen ik 3 was en heel veel kanten op kan eigenlijk mijn 2 de thuis vroeger 1 of 2 keer in het jaar!

nu ga ik niet meer maar heb altijd wel naar mij zin daar.

 

groetjes van Marc

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb een een paar keer geskied in Noorwegen en een paar keer in de Dolomieten. Daarvan vond ik de Dolomieten het leukst om te skiën. 

Reputatie 2
Badge +3

Ik ski tot nog toe elk jaar met mijn ouders en broertje. 1 jaar niet geskied ivm Corona. Vaak ga ik naar de Alpen. Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk of Italië. Op mijn 9e ben ik begonnen met skiën.

Reputatie 3
Badge +3
  • Ik heb een een paar keer geskied in Noorwegen en een paar keer in de Dolomieten. Daarvan vond ik de Dolomieten het leukst om te skiën. 

Awh leuk ben daar nog nooit geweest in Noorwegen hoe is dat? 

 

groetjes van Marc

 

Reputatie 3
Badge +3
  • Ik ski tot nog toe elk jaar met mijn ouders en broertje. 1 jaar niet geskied ivm Corona. Vaak ga ik naar de Alpen. Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk of Italië. Op mijn 9e ben ik begonnen met skiën.

Awh leuk zeg weet je waar je geskied hebt welke gebieden?

 

groetjes van Marc