zijn er nog mensen die recreatief zwemmen ook leuk vinden?

  • 27 October 2023
  • 24 reacties
  • 651 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

naast fotografie vind ik zwemmen ook heel leuk om te doen, vooral van die glijbanen en lekker bubbelen natuurlijk 😅 mijn droom is om nog keer naar Rulantica te gaan het waterpark van Europapark, nog meer mensen die dat leuk vinden? 😎


24 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hee jazeker ik ben toevallig vorige week naar Europa park geweest

 

Reputatie 4
Badge +4

Lijkt mij echt super vet!

Reputatie 4
Badge +3

Lijkt mij echt super vet!

Ja mij ook 😍 misschien kunnen we samen keer gaan zwemmen? 😊

Reputatie 6
Badge +11

Ja zeker groot fan van. :) vooral zwembaden met glijbanen of wildwaterbanen 

Reputatie 4
Badge +3

Ja zeker groot fan van. :) vooral zwembaden met glijbanen of wildwaterbanen 

ja wildwaterbanen zijn ook leuk vooral die van Centerparcs 😂

Reputatie 6
Badge +11

Ja zeker groot fan van. :) vooral zwembaden met glijbanen of wildwaterbanen 

ja wildwaterbanen zijn ook leuk vooral die van Centerparcs 😂

Dat zeker. Er staat op social deal nu een mooie aanbieding bij centrerparks  water park. Lijkt mij ook wel tof om met wat gezellige mensen te doen. 

Reputatie 4
Badge +3

Ja zeker groot fan van. :) vooral zwembaden met glijbanen of wildwaterbanen 

ja wildwaterbanen zijn ook leuk vooral die van Centerparcs 😂

Dat zeker. Er staat op social deal nu een mooie aanbieding bij centrerparks  water park. Lijkt mij ook wel tof om met wat gezellige mensen te doen. 

waar kom je vandaan dan? misschien kunnen we keer samen gaan :) ik heb zelfs vroeger nog paar maanden bij het heijderbos gewerkt 😅

Reputatie 6
Badge +11

Ja zeker groot fan van. :) vooral zwembaden met glijbanen of wildwaterbanen 

ja wildwaterbanen zijn ook leuk vooral die van Centerparcs 😂

Dat zeker. Er staat op social deal nu een mooie aanbieding bij centrerparks  water park. Lijkt mij ook wel tof om met wat gezellige mensen te doen. 

waar kom je vandaan dan? misschien kunnen we keer samen gaan :) ik heb zelfs vroeger nog paar maanden bij het heijderbos gewerkt 😅

Lekker hoor. Ik kom uit de buurt van zwolliewood. maar kan bijna overal komen. 

Reputatie 3
Badge +4

Oh zwemmen is altijd leuk ben vroeger een keer is zo'n grote waterpark in Turkije geweest was echt zo vet 

Reputatie 5
Badge +9

Zwemmen is echt heerlijk! Vooral zwembaden met een flink aantal glijbanen!!

Reputatie 4
Badge +3

Zwemmen is echt heerlijk! Vooral zwembaden met een flink aantal glijbanen!!

Ja vind ik ook, ben al bij Tikibad geweest en nu wil ik dus nog keer naar Rulantica 😍Ruben koet is daar pas ook geweest staat op youtube 😍

Reputatie 1
Badge +2

Zwemmen doe ik niet veel, maar lekker chillen in een bubbelbad wel. Dat vind ik echt heeeeerlijk🤤

Badge +2

Ik vind subtropische zwembaden ook kei leuk. Vooral van die banden glijbanen en wildwaterbanen. Rulantica staat ook hoog op mijn lijstje, lijkt me super leuk. Ik heb laatst nog een gaaf zwemparadijs ontdekt; Tropical Islands bij Berlijn. Moet je eens opzoeken! Alleen ze zijn zo ver weg 🥺 Ook mijn droom om naar beide te gaan! 😁

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind subtropische zwembaden ook kei leuk. Vooral van die banden glijbanen en wildwaterbanen. Rulantica staat ook hoog op mijn lijstje, lijkt me super leuk. Ik heb laatst nog een gaaf zwemparadijs ontdekt; Tropical Islands bij Berlijn. Moet je eens opzoeken! Alleen ze zijn zo ver weg 🥺 Ook mijn droom om naar beide te gaan! 😁

met de ICE ben je dr zo 😁 die ken ik ja in zn grote zeppelin hangar 😍

Badge +2

Ik vind subtropische zwembaden ook kei leuk. Vooral van die banden glijbanen en wildwaterbanen. Rulantica staat ook hoog op mijn lijstje, lijkt me super leuk. Ik heb laatst nog een gaaf zwemparadijs ontdekt; Tropical Islands bij Berlijn. Moet je eens opzoeken! Alleen ze zijn zo ver weg 🥺 Ook mijn droom om naar beide te gaan! 😁

met de ICE ben je dr zo 😁 die ken ik ja in zn grote zeppelin hangar 😍

Ooh slim met zo'n trein inderdaad, ga ik naar kijken! Ben je al ooit bij tropical islands geweest? 

Reputatie 5
Badge +6

Lijkt me heel leuk om daar is met een groep(je) heen te gaan, maar wil mensen wel wat beter leren kennen eerst :) Ben best nieuw hier.

Reputatie 2
Badge +3

Ben zelf ook echt stapelgek op zwemmen met glijbanen, etc. Wat een leuk idee!

Ik woon zelf in Meppel, onder in Drenthe. Dus ook in de buurt van Zwolle.

Lijkt me supergezellig om een keer met een groepje naar Center Parcs of een ander waterpark te gaan!!

 

Reputatie 2
Badge +4

Center parcs heeft altijd het mooiste zwembad naar mijn mening! 😂

Badge

Super leuk! 

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind subtropische zwembaden ook kei leuk. Vooral van die banden glijbanen en wildwaterbanen. Rulantica staat ook hoog op mijn lijstje, lijkt me super leuk. Ik heb laatst nog een gaaf zwemparadijs ontdekt; Tropical Islands bij Berlijn. Moet je eens opzoeken! Alleen ze zijn zo ver weg 🥺 Ook mijn droom om naar beide te gaan! 😁

met de ICE ben je dr zo 😁 die ken ik ja in zn grote zeppelin hangar 😍

Ooh slim met zo'n trein inderdaad, ga ik naar kijken! Ben je al ooit bij tropical islands geweest? 

nee ook nog niet geweest helaas, maar die staat ook op mn verlanglijstje 😄 zag dat aqualibi in belgie nu ook nieuwe glijbanen had gekregen die zagen dr ook wel heel gaaf uit😍

Reputatie 1
Badge

Hey,

mij lijkt het ook leuk om een keertje te gaan zwemmen

Reputatie 4
Badge +3

Volgens mij hebben alle Centerparcs zwembaden haha maar die zijn zeker leuk. Maar Duinrell ook. Allebei anders dan waterparken in het buitenland maar zeker leuk om eens heen te gaan.

Reputatie 4
Badge +3

Volgens mij hebben alle Centerparcs zwembaden haha maar die zijn zeker leuk. Maar Duinrell ook. Allebei anders dan waterparken in het buitenland maar zeker leuk om eens heen te gaan.

tikibad heeft leuke glijbanen indd, maar kwa zwembad is het niet veel ook niet echt mooi daar 😅

Reputatie 4
Badge +3

Center parcs heeft altijd het mooiste zwembad naar mijn mening! 😂

toevallig gister midweekje geboekt in april naar heijderbos 😍

Reageer