Skip to main content

Winterse activiteiten, wat te doen?

• 11 januari 2025
  • 6 reacties
  • 105 × bekeken

Sanne.
Forum|alt.badge.img+2

Een vraag.

Het is winter en een afgelopen weken steeds kouder. Zo begint het ook weer 's nacht te vriezen. Met deze temperaturen ga je minder naar buiten. Mijn vraag is: Wat zijn echt winterse activiteiten om thuis te doen ?  

(ik werk door de weeks, maar buiten werk ben ik thuis vaak te vinden achter laptop of achter de tv om YouTube te kijken of te gamen (ps4))

Gr. Sanne

6 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 13 januari 2025

Misschien een leuke film marathon 😄

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 13 januari 2025

Deken mee naar de bank, bakje ships en dan inderdaad een leuke film marathon. En om die keuze stress weg te halen is het leuk om netflix roulette te gebruiken. Of een roulette voor een van de andere streaming platforms

AlmeersKonijn
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 13 januari 2025

Bordspelletjes!

daan_v
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 13 januari 2025
Sanne. schreef:

Een vraag.

Het is winter en een afgelopen weken steeds kouder. Zo begint het ook weer 's nacht te vriezen. Met deze temperaturen ga je minder naar buiten. Mijn vraag is: Wat zijn echt winterse activiteiten om thuis te doen ?  

(ik werk door de weeks, maar buiten werk ben ik thuis vaak te vinden achter laptop of achter de tv om YouTube te kijken of te gamen (ps4))

Gr. Sanne

Hoi Sanne! 

Ik ben af en toe ook erg zoekende naar vermakelijke activiteiten om te doen wanneer ik thuis ben. Als ik met een groep(je) ben, ben ik zelf altijd wel fan van (bord/kaart)spelletjes. Van lezen kan ik ook af en toe wel genieten. Eén van mijn huisgenoten heeft laatst een set Lego gehuurd, best lachen, je betaalt dan een bepaald bedrag per week wat erg goed te doen is. Verder vind ik het soms ook wel eens leuk om dingen te vouwen met van die tutorials. Hoop dat je hier ergens inspiratie uit kunt opdoen 😝. 

Groetjes Daan

Sanne.
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 15 januari 2025

(schijnbaar heb ik geen meldingen gehad dat jullie reactie geplaats hebben, sorry voor late reactie).

Ik zie dat jullie als idee veel noemen film kijken. Ben niet zo van film kijken en Heb geen netflix of ander platform voor films. (mag niet van m'n ouders).

ik lees ook een idee voor bordspelletjes. Ik speel soms op boardgamearena.com. Meer mensen die hier actief zijn ?

Sanne.
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 15 januari 2025

@daan_v  ahhja lego is ook super leuk om mee te bouwen. Ik ben nu bezig met een grote Mario van ongeveer 45 centimeter te maken.  

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen