Wie wil er gratis mee naar de Efteling?

  • 21 January 2024
  • 12 reacties
  • 378 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik heb twee gratis Efteling ticket, ze zijn geldig tot 16 februari en ben opzoek naar iemand die een bezoekje met mij mee naar de Efteling wil brengen. Maar door mijn eenzaamheid lukt het helaas niet, omdat ik eenzaam ben, lijkt je leuk om met mij mee op een zaterdag naar de Efteling te gaan? Dan hoor ik het graag en kunnen we samen 1 dagje inplannen. Bij voorbaat dank. Ik hoor het graag. Fijne dag!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Wat vervelend om te horen dat je niemand kunt vinden om met je mee te gaan. Is er vanuit je familie niet ook iemand die mee kan gaan?

Reputatie 7
Badge +7

Leuk idee, en erg jammer dat je niemand kan vinden om mee te gaan. Op zaterdagen kan ik vaak niet, want dan heb ik rijlessen. Ik vind het om eerlijk te zijn ook wel erg spannend om zo maar op pad te gaan met iemand die ik niet ken en nog nooit gesproken heb. 

Wat vervelend om te horen dat je niemand kunt vinden om met je mee te gaan. Is er vanuit je familie niet ook iemand die mee kan gaan?

Hoi Koen, Hartelijk dank voor je vriendelijke bericht.  Helaas heb ik geen familie hier in Nederland, mijn hele familie woont in het buitenland en ik ben de enige van mijn familie hier in Nederland.

Leuk idee, en erg jammer dat je niemand kan vinden om mee te gaan. Op zaterdagen kan ik vaak niet, want dan heb ik rijlessen. Ik vind het om eerlijk te zijn ook wel erg spannend om zo maar op pad te gaan met iemand die ik niet ken en nog nooit gesproken heb. 

Hoi Luna, hartelijk bedankt voor je mooie en vriendelijke bericht. Ik ben het met je mee eens dat het spannend is om met onbekende persoon ergens heen te gaan. Ik vind alleen maar jammer dat ik elke jaar alleen ging.

Reputatie 4
Badge +8

Hi! Heb de titel veranderd :)
Hopelijk vind je iemand om mee te gaan 😁

Hi! Heb de titel veranderd :)
Hopelijk vind je iemand om mee te gaan 😁

Hoi Leoiice, hartstikke bedankt voor je moeite, dat waardeer ik heel erg. Ik wens je heel veel succes.🤝

Reputatie 7
Badge +11

Hey, hey,

 

Wat vervelend dat je tot nu toe niet echt iemand kan vinden die mee kan gaan, maar ik heb hier zeker wel oren naar @Rashad en zou het erg gezellig vinden! Vind de Efteling hartstikke leuk, wil er echt dolgraag weer een keer heen (ben er al jaren niet meer geweest) en zaterdagen komen mij in principe goed uit. 

Enige probleem is dat ik geheel afhankelijk ben van het OV en uit een dorp kom die géén treinstation meer heeft wegens een vreselijke treinramp in de buurt van mijn dorp vele jaren terug.

Ik heb net even gekeken en het reizen met OV om van mijn woonplaats naar Kaatsheuvel te komen kost mij tussen de 2 à 7 uur aan reistijd en twee bussen en een trein óf een bus en twee treinen (althans dat geeft maps aan).

Autorijden kan ik (nog) niet wegens financiële en milde medische redenen en weet niet of ik dat überhaupt ooit zou kunnen. Als ik dat wel had gekund en ik had een auto dan duurde het maar 47 minuten. 😔

Enige optie die ik verder nog heb is mijn ouders héél lief aankijken of mijn jongere broer en met hun bespreken of ze mij eventueel kunnen en willen afzetten én ophalen, mocht je met mij naar de Efteling willen gaan. 

@The Ineffable Bookworm

Hallo goedemorgen,

 

Hartelijk dank voor je mooie bericht, je hebt mij vanochtend echt blij gemaakt met je mooie bericht. Als het lukt, kunnen we zeker samen naar de Efteling.Ik ging elke keer alleen, maar deze keer is mijn wens om daar niet alleen te zijn.

 

Ik wil heel graag met je mee naar de Efteling 

 

Ik hoop dat je het met het openbaar vervoer kunt doen, of ik kan een taxi voor je regelen als je wilt.

 

Ik hoor het graag van je, welke zaterdag we samen naar de Efteling kunnen.

Groetjes, Rashad

@The Ineffable Bookworm

 

Reputatie 2
Badge +3

Hee mocht die andere persoon niet kunnen dan lijkt het mij ookwel leuk om met je naar de efteling te gaan je kan me altijd een privé berichtje sturen 

Groetjes Raj

 

Reputatie 1
Badge

Hey,

Als het aanbod nog openstaat mag je altijd een privé bericht sturen.

Reputatie 7
Badge +7

Hey,

Als het aanbod nog openstaat mag je altijd een privé bericht sturen.

Degene geeft zijn account laten verwijderen. Hij kan dit niet meer lezen helaas. 

Reputatie 7
Badge +14

Topicstarter heeft zijn/haar account laten verwijderen. Voor nu sluit ik dit topic. 

 

🔒