Skip to main content

🚎 Wie vindt reizen met het OV ook leuk?

• October 9, 2025
  • 6 reacties
  • 63 × bekeken

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Ik weet dat veel mensen het OV vooral gebruiken omdat het moet, maar ik vind het juist leuk om onderweg te zijn. 😄 Even lekker zitten, muziek luisteren, mensen kijken of gewoon uit het raam staren — het heeft iets ontspannends.

Soms kom je onderweg op plekken waar je normaal nooit zou komen, of maak je iets grappigs mee in de bus of metro. Ik vind het juist gezellig dat je altijd van alles om je heen hebt.

Zijn er meer mensen die het OV ook leuk vinden op die manier? Misschien leuk om eens samen ergens heen te gaan met het OV — gewoon spontaan een dagje eropuit met bus, tram of metro. 🚍✨

Privébericht bij interesse!

Er komt mogelijk ook een groepsapp…

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

6 reacties

Eden
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 9, 2025

hoi!

Ik heb even een disclaimer aan je post toegevoegd omdat dit een initiatief is buiten join us!

OV kan zeker leuk zijn!! ik vind het altijd lekker als ik met mijn koptelefoon met muziek luister!!

Wat vind jij zo fijn aan het OV?

Groetjes

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

De plek,  de omgeving , de type mat etc

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • October 10, 2025

OV Kan zeker leuk en ontspannend zijn!

Vind het zelf vaak ook heerlijk om gewoon een dagje op pad te gaan, de trein in te stappen zonder planning, en dan te zien waar ik uitkom.😊

reis je veel met het OV, en wat is dan je favoriete vorm van vervoer? 

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Ik reis veel met bus, metro en tram

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • October 10, 2025

Leuk :) ga je dan ook veel naar verschillende regio’s of heb je een specifieke regio waar je dat graag doet?

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Niet echt,  gewoon neus achterna