Wie is de mol?

  • 8 March 2024
  • 8 reacties
  • 99 × bekeken

Reputatie 4
Badge +11

Hey allen,

Wat mij leuk lijkt is dat er een groep gevormd wordt met 15-20 mensen en dat wij een Wie is de Mol spel gaan spelen in een bepaalde stad als Haarlem of Utrecht.

Dit lijkt mij gewoon ontzettend leuk en grappig om elkaar daardoor dus ook beter te leren kennen.

Ik hoor graag wie dat ook leuk lijkt. 
 

Groetjes,

Nik


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Nik,

Klinkt als een hele leuke plan. Alleen is een spel als wie is de mol niet makkelijk om te bedenken en te maken.

Je moet eerst paar punten denken om aan te kunnen spelen. Wat voor spellen en antwoorden? Wie gaat de spelletjes regelen? Wie is presentator? Waar strijd je (ergens) om? Waar speelt het af? Wanneer en hoeveel dagen? Is 15-20 personen niet te veel? Extra..?

 

​​​​​​Ik hoop niet dat ik je afschrik met deze vragen waar je aan moet denken. Dat is niet mijn bedoeling! Alleen ik zou het vervelend vinden voor je als je hele groep aanmeld maar je hebt nog niet veel uitgedacht. En daardoor loopt het in de soep.

 

Succes met deze leuke spel/evenement!

Reputatie 6
Badge +8

Je kan ook online een soort wie is de mol spel spelen zoals amogus

Reputatie 7
Badge +7

Heyy @Nik wat een leuk idee. Zo als Yannick al zei, het is niet makkelijk om zo iets op te zetten, maar als je het goed uitgedacht hebt, ben ik zeker van de partij. Wellicht is het leuk om te beginnen met het Wie Is De Mol bordspel of Among Us game zoals Ishwar al zei. 

Hier heb je wat info over het bordspel.

Reputatie 4
Badge +11

Ik snap de bedenkingen, maar ik heb dus al een spel gezien dat helemaal verzorgd wordt door een presentator en alles. Juist daarom heb ik dit voorgesteld omdat alles al tot in de puntjes geregeld wordt/is.

https://www.teamuitstapje.nl/arrangement/374/wie-is-de-mol-the-official-game-haarlem

Reputatie 7
Badge +7

Ah ok, ik snap het. Wellicht wel fijn om er bij te benoemen dat het bijna 50 euro p.p is. Dat is een beetje te duur voor mij. Ook is haarlem best wel ver weg voor mij (anderhalf uur met OV). Dus helaas moet ik overslaan. 

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Nik,

 

Wat een leuk idee! Ik heb de topic in een andere categorie gezet zodat je makkelijker te vinden bent. Ik hoop dat het je lukt om een leuk groepje te maken. 

Reputatie 5
Badge +7

He @Nik Wanneer is dit? 

Reputatie 4
Badge +11

He @Nik Wanneer is dit? 

Het is nog helemaal niet gepland of opgezet, dus voorlopig niet