Skip to main content
Alain
Hero
January 18, 2022

Wie gaat er mee skiën of snowboarden?

• January 18, 2022
  • 21 reacties
  • 385 × bekeken

Zijn er mensen die het leuk vinden om een keertje lekker te skiën of te snowboarden in snowworld, hoor het graag.

Nu al zin in😁

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

21 reacties

Rookie
    January 23, 2022

Hi Alain!

mij lijkt het ook erg leuk om een keer te gaan snowboarden of skiën! Ben nog wel een beetje onervaren maar misschien kan ik ook aansluiten bij  @Rochella en @Biebs ☺️

Alain
    AlainAuteur
    Hero
    January 23, 2022

Geen probleem, zaterdagavond zou kun je aan sluiten.

Groetjes Alain
    Rochella
    January 24, 2022

Helaas kan ik niet elke zaterdag vanwege mijn werk, maar misschien is het een idee om dan met een groepje beginners een beginnersklas te boeken?

Weet niet in hoeverre dat zou kunnen eventueel? 😊

En Alain, Anou en Jesse kunnen dan het goede voorbeeld geven hahaha ✌️👍 

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    Alain
    AlainAuteur
    Hero
    January 24, 2022

Helaas kan ik niet elke zaterdag vanwege mijn werk, maar misschien is het een idee om dan met een groepje beginners een beginnersklas te boeken?

Weet niet in hoeverre dat zou kunnen eventueel? 😊

En Alain, Anou en Jesse kunnen dan het goede voorbeeld geven hahaha ✌️👍 

Klinkt als een goed idee, er bestaan daarvoor proef lessen voor beginners.

Groetjes Alain
    Alain
    AlainAuteur
    Hero
    January 24, 2022

Mocht iedereen het goed vinden, is het meschien makkelijk om een groepsapp  aan te maken?

Groetjes Alain
    January 24, 2022

Het lijkt mij ook leuk om mee te doen. Ik heb alleen niet zoveel ervaring :smile:

Alain
    AlainAuteur
    Hero
    January 24, 2022

Het lijkt mij ook leuk om mee te doen. Ik heb alleen niet zoveel ervaring :smile:

Dat geeft niet, je kan gewoon zaterdag aansluiten en anders organiseer ik het gewoon nog een keer.😜

Groetjes Alain
    Alain
    AlainAuteur
    Hero
    January 24, 2022

Groetjes Alain
    Alain
    AlainAuteur
    Hero
    January 24, 2022

Groetjes Alain
    Alain
    AlainAuteur
    Hero
    January 24, 2022

Voor iedereen, het zou gaan om het omcirkelde kaartje en mocht je nog wat nodig hebben kun je dat altijd nog huren. En eventueel gezellig tussen door of achteraf kunnen weer een drankje doen.

groetjes Alain

Groetjes Alain