Skip to main content

Wie gaat er mee carnaval vieren?

• February 15, 2023
  • 6 reacties
  • 207 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, mijn naam is Daan, in Brabant opgegroeid en ben 19  jaar oud.

Ik zoek mensen om mee carnaval te vieren aankomende week, of om samen op stap te gaan. 
De vrienden die ik heb gaan nooit vaak op stap of vieren geen carnaval waardoor ik met niemand mee kan. Om alleen te gaan vind ik ook niet echt leuk. 

Ik woon nu in Arnhem, maar ergens anders in Gelderland/Brabant is ook geen probleem om naartoe te reizen!

Groetjes

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • February 16, 2023

Hey Daan, ik ga wel met mijn vriendinnen en vriend samen carnaval vieren, maar dan in Limburg. Ik woon in Limburg, maar ben vooral veel te vinden in Brabant. Ik ben 20 jaar, en hou zelf ook van carnaval en op stap gaan. Mijn vriendinnen zijn daar niet zo heel erg van. (ze gaan dit jaar voor de eerste keer mee carnaval vieren, dus ben benieuwd hoe ze het gaan vinden). 

Als je het een keer leuk vind om op stap te gaan of iets anders te doen, dan zou ik dat leuk vinden!

Je mag me altijd een privé berichtje sturen als je meer wilt weten.

Nog een fijne dag en misschien hoor ik van je! Groetjes, Kyra.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • February 16, 2023

Hey Daan, ik ga wel met mijn vriendinnen en vriend samen carnaval vieren, maar dan in Limburg. Ik woon in Limburg, maar ben vooral veel te vinden in Brabant. Ik ben 20 jaar, en hou zelf ook van carnaval en op stap gaan. Mijn vriendinnen zijn daar niet zo heel erg van. (ze gaan dit jaar voor de eerste keer mee carnaval vieren, dus ben benieuwd hoe ze het gaan vinden). 

Als je het een keer leuk vind om op stap te gaan of iets anders te doen, dan zou ik dat leuk vinden!

Je mag me altijd een privé berichtje sturen als je meer wilt weten.

Nog een fijne dag en misschien hoor ik van je! Groetjes, Kyra.

hey, 

Waar en wanneer gaan jullie het aankomende week vieren?

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • February 16, 2023

@daniels03 wij gaan het vieren in Limburg, in mijn kleine dorpje waar ik woon. Aankomende zaterdag en zondag zijn we daar te vinden :)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • February 16, 2023

@daniels03 wij gaan het vieren in Limburg, in mijn kleine dorpje waar ik woon. Aankomende zaterdag en zondag zijn we daar te vinden :)

Dit weekend gaat helaas nog niet lukken voor me 🥲

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • February 17, 2023

@daniels03 maakt niet uit, wel jammer! Wanneer zou je wel kunnen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • February 17, 2023

Begin van de week ergens?