Welk vervoermiddel gebruik jij het meest?

  • 24 March 2024
  • 4 reacties
  • 37 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Je hebt ongetwijfeld een vervoermiddel waarmee je het het prettigst reizen vindt, als je ergens heen wilt. Welke is dat?

Het gaat dus niet per se om waar je het meest mee reist, maar het liefst.


4 reacties

Reputatie 6

Het liefst ga ik met de (electrische) fiets want dan kan ik genieten van de omgeving, met een muziekje erbij vind ik het fijnst. 

Met de auto is de tweede optie maar omdat je daar alerter moet zijn kost het me net meer energie. Maar als het keihard regent heb ik liever de auto. Of als het echt niet anders kan het openbaar vervoer maar met werk is dat meestal niet handig.

Reputatie 6
Badge +8

Ik vind de trein het leukst om mee te reizen, maar waarschijnlijk komt dat doordat ik meestal naar mn beste vriend ga met de trein

Reputatie 7
Badge +11

Bus, af en toe de trein.

Heb een bloedhekel aan OV en ik vind het ook echt aan de dure kant wanneer ik naga wat ik alleen al kwijt ben voor werk (twee bussen heen en terug...)

 

Al heeft mijn grootste voorkeur de auto maar mijn pa of jongere broer kunnen mij niet elke werkdag brengen. 

 

Heb zelf nog geen auto, weet überhaupt niet of ik ooit zal kunnen autorijden en fiets al jaren niet meer wegens best nare opmerkingen over m'n elektrische fiets. Dus ik heb 'm maar weggedaan.

Reputatie 1
Badge +3

Ik zelf het vliegtuig, omdat het een enorm efficiënte manier van reizen is en ik kan die ook zelf besturen (ik doe op het moment van schrijven binnenkort mn eerste solo-vlucht).

Er is niet veel mooiers dan zelf kunnen vliegen, het heeft iets avontuurlijks dat met niet veel anders valt te vergelijken.

Reageer