Skip to main content
Wendy
Guru
February 9, 2024

weekend :)

• February 9, 2024
  • 19 reacties
  • 308 × bekeken

Hiii x

Het is eindelijk weekend :)

wat zijn jullie plannen? En zijn jullie meer chil personen in het weekend of “er op uitgaan” personen?

voor mij is het helaas mijn werkweekend maar, ik ga vandaag met een paar mensjes van de community eten vgm (ik weet niet zeker wat we gaan doen)

ik hoor graaag van jullie en jullie plannen <3

19 reacties

Cat
    Moderator
    February 9, 2024

Morgen heb ik rijlessen en daarna ga ik lekker gamen met @Roseceous. Voor zondag heb ik nog geen plannen. Waarschijnlijk lekker chillen. Volgende week ga ik met @rickatick lunchen en shoppen. Komende weekenden zijn dus lekker gevuld. 

Discord username: xkitcat
    Wendy
    WendyAuteur
    Guru
    February 9, 2024

@Starberry klinkt echt super leuk!

hopelijk hebben jij en @Roseceous een fijn weekend <3

en laat maar weten als je hebt geshopt met Rick hoe het was x

xoxo Wendy :)
    February 9, 2024

Ik ben normaal gesproken meer een chill persoon in het weekend, maar laatste tijd ineens heel erg veel erop uit haha. Morgen carnaval met iemand die ik heb leren kennen bij de community day, en dan zondag wss lekker uitrusten. Week erop gezellie lunchen en shoppen met @Starberry inderdaad 😊

The Ineffable Bookworm
    Myth
    February 9, 2024

Ik ga naar de Efteling van het weekeind met een Join Us Community lid, eindelijk 🤩

Het is daarnaast 10 jaar geleden sinds ik daar voor het laatst was, misschien zelfs langer.

Zondag ga ik waarschijnlijk uitslapen. De dagen voor werk ga ik waarschijnlijk of gamen (met mezelf, weet niet) óf ik ga aan mijn Dungeons & Dragons karakter sheet sleutelen voor de online Dungeons & Dragons sessie met enkele Join Us Community leden.  😊

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Wendy
    WendyAuteur
    Guru
    February 9, 2024

@rickatick have fun en fijn weekend !!🥹

ik hoor graag hoe het is geweest

Wendy
    WendyAuteur
    Guru
    February 9, 2024

@The Ineffable Bookworm leukk actief weekend, veel plezier meid ❤️

leuk dat je met leden D&D speelt echt heel tof x

The Ineffable Bookworm
    Myth
    February 9, 2024

@The Ineffable Bookworm leukk actief weekend, veel plezier meid ❤️

leuk dat je met leden D&D speelt echt heel tof x

Ja heb er zo'n zin in en dankjewel! 😄 Eindelijk ook wat meer echt iets doen buitenshuis weer én zónder ouders

Da's zeker tof

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Wendy
    WendyAuteur
    Guru
    February 9, 2024

Yessss girl go for it !

ik hoor graag hoe het was geweest <3

EmilyVM
    Master
    February 10, 2024

Hiii x

Het is eindelijk weekend :)

wat zijn jullie plannen? En zijn jullie meer chil personen in het weekend of “er op uitgaan” personen?

voor mij is het helaas mijn werkweekend maar, ik ga vandaag met een paar mensjes van de community eten vgm (ik weet niet zeker wat we gaan doen)

ik hoor graaag van jullie en jullie plannen <3

oh werken in je weekend klinkt niet zo leuk, tenzij je dat prima vind :)

veel pelzier bij dat etentje alvast. Ik heb voor vandaag geen plannen behalve de standaard dingen maar morgen zou ik naar een bingo gaan die georganiseerd is

Mijn discord is: EmilyVM.
    Wendy
    WendyAuteur
    Guru
    February 10, 2024

@EmilyVM werken in het weekend hoort er helaas bij,  super gezellig trouwens lijkt me ook leuk om een x bingo te spelen. Veeel plezier zondag ❤️