weekend :)

  • 9 February 2024
  • 19 reacties
  • 215 × bekeken

Reputatie 5
Badge +10

Hiii x

Het is eindelijk weekend :)

wat zijn jullie plannen? En zijn jullie meer chil personen in het weekend of “er op uitgaan” personen?

voor mij is het helaas mijn werkweekend maar, ik ga vandaag met een paar mensjes van de community eten vgm (ik weet niet zeker wat we gaan doen)

ik hoor graaag van jullie en jullie plannen <3

 


19 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Morgen heb ik rijlessen en daarna ga ik lekker gamen met @Roseceous. Voor zondag heb ik nog geen plannen. Waarschijnlijk lekker chillen. Volgende week ga ik met @rickatick lunchen en shoppen. Komende weekenden zijn dus lekker gevuld. 

Reputatie 5
Badge +10

@Starberry klinkt echt super leuk!

hopelijk hebben jij en @Roseceous een fijn weekend <3

en laat maar weten als je hebt geshopt met Rick hoe het was x

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben normaal gesproken meer een chill persoon in het weekend, maar laatste tijd ineens heel erg veel erop uit haha. Morgen carnaval met iemand die ik heb leren kennen bij de community day, en dan zondag wss lekker uitrusten. Week erop gezellie lunchen en shoppen met @Starberry inderdaad 😊

Reputatie 7
Badge +11

Ik ga naar de Efteling van het weekeind met een Join Us Community lid, eindelijk 🤩

Het is daarnaast 10 jaar geleden sinds ik daar voor het laatst was, misschien zelfs langer.

 

Zondag ga ik waarschijnlijk uitslapen. De dagen voor werk ga ik waarschijnlijk of gamen (met mezelf, weet niet) óf ik ga aan mijn Dungeons & Dragons karakter sheet sleutelen voor de online Dungeons & Dragons sessie met enkele Join Us Community leden.  😊

 

 

Reputatie 5
Badge +10

@rickatick have fun en fijn weekend !!🥹

ik hoor graag hoe het is geweest

Reputatie 5
Badge +10

@The Ineffable Bookworm leukk actief weekend, veel plezier meid ❤️

leuk dat je met leden D&D speelt echt heel tof x

Reputatie 7
Badge +11

@The Ineffable Bookworm leukk actief weekend, veel plezier meid ❤️

leuk dat je met leden D&D speelt echt heel tof x

Ja heb er zo'n zin in en dankjewel! 😄 Eindelijk ook wat meer echt iets doen buitenshuis weer én zónder ouders

Da's zeker tof

Reputatie 5
Badge +10

Yessss girl go for it !

ik hoor graag hoe het was geweest <3

Reputatie 4
Badge +5

Hiii x

Het is eindelijk weekend :)

wat zijn jullie plannen? En zijn jullie meer chil personen in het weekend of “er op uitgaan” personen?

voor mij is het helaas mijn werkweekend maar, ik ga vandaag met een paar mensjes van de community eten vgm (ik weet niet zeker wat we gaan doen)

ik hoor graaag van jullie en jullie plannen <3

 

oh werken in je weekend klinkt niet zo leuk, tenzij je dat prima vind :)

veel pelzier bij dat etentje alvast. Ik heb voor vandaag geen plannen behalve de standaard dingen maar morgen zou ik naar een bingo gaan die georganiseerd is

Reputatie 5
Badge +10

@EmilyVM werken in het weekend hoort er helaas bij,  super gezellig trouwens lijkt me ook leuk om een x bingo te spelen. Veeel plezier zondag ❤️

Reputatie 4
Badge +5

@EmilyVM werken in het weekend hoort er helaas bij,  super gezellig trouwens lijkt me ook leuk om een x bingo te spelen. Veeel plezier zondag ❤️

oh oke, ja als je onregelmatige dagen hebt misschien wel ja, dan heb je doordeweeks weekend :D

en ja misschien wel,als het jou ook leuk lijkt kunnen we bij de volgende community day een bingo doen xD maar dankjewel, het gaat wel lukken denk ik <3

Reputatie 5
Badge +10

@EmilyVM  heb je een leuke bingo gehad? Iets gewonnen?

@rickatick hoe was je carnaval en als wat was je verkleed, heb je het gek gemaakt dit weekend?

@Starberry hoe was het gamen met @Roseceous 

@The Ineffable Bookworm hebben jullie het fijn gehad en de Efteling en hoe was d&d? 


 

 

Reputatie 7
Badge +7

@EmilyVM  heb je een leuke bingo gehad? Iets gewonnen?

@rickatick hoe was je carnaval en als wat was je verkleed, heb je het gek gemaakt dit weekend?

@Starberry hoe was het gamen met @Roseceous 

@The Ineffable Bookworm hebben jullie het fijn gehad en de Efteling en hoe was d&d? 


 

 

Ja was erg gezellig, @Mace is ook gejoined tijdens het gamen 😁

Reputatie 4
Badge +5

@EmilyVM  heb je een leuke bingo gehad? Iets gewonnen?

@rickatick hoe was je carnaval en als wat was je verkleed, heb je het gek gemaakt dit weekend?

@Starberry hoe was het gamen met @Roseceous 

@The Ineffable Bookworm hebben jullie het fijn gehad en de Efteling en hoe was d&d? 


 

 

het begin was leuk, maar het begon te vervelen op gegeven moment. Na elke ronde was er een pauze van  meer dan een half uur waarop je niks kon doen, en het begon steeds warmer te worden. Helaas niks gewonnen :( terwijl anderen de ene na de andere prijs wonnen. Idk of ik het vaker doe, misschien wel maar hopelijk is het dan minder langdradig.

 

En hoe was jou weekend?

Reputatie 5
Badge +10

@EmilyVM wie weet als je ooit nog meedoet, is puur geluk he 🥹💓

mijn weekend was leuk, ik heb veel tijd gespendeerd met mijn vriendje :)))

Reputatie 3
Badge +1

@Wendy Carnaval was echt ontzettend leuk! We hadden het thuis heel gezellig waardoor we vrij laat de stad ingingen, maar rond half 10 eindelijk richting de stad. Was gezellige boel in Den Bosch, ben ook nog iemand tegengekomen die bij Join Us Den Bosch zit! Aan het einde van de avond kwam ik eerst een padelspeler tegen die in Barcelona woont of all places, daarna een meid die mij herkende als het baasje van Zoefje, de hond van m’n ouders 🤣. Zo heerlijk hoe je met carnaval random mensen tegenkomt die je dan soort van wel kent, maar niet goed genoeg.

Uiteindelijk nog best wel lang in de stad gebleven rond 3 uur waren we eindelijk thuis. Waarna bleek dat het luchtbed voor m’n gast een lek had, maar ze is klein dus ze paste gelukkig op mijn bank  😁 Zondag flink bijgeslapen, en deze maandag zou ik eigenlijk iemand over de vloer hebben maar dat ging niet door. Morgen nog carnaval in Eindhoven en als ik het trek nog in Den Bosch. Dan heb ik het wel weer gezien voor dit jaar😜

Reputatie 4
Badge +5

@EmilyVM wie weet als je ooit nog meedoet, is puur geluk he 🥹💓

mijn weekend was leuk, ik heb veel tijd gespendeerd met mijn vriendje :)))

Ja ik weet het, en misschien wel👍😉

 

En mooi dat jou weekend leuk was met je vriend samen 😄

Reputatie 7
Badge +11

@EmilyVM  heb je een leuke bingo gehad? Iets gewonnen?

@rickatick hoe was je carnaval en als wat was je verkleed, heb je het gek gemaakt dit weekend?

@Starberry hoe was het gamen met @Roseceous 

@The Ineffable Bookworm hebben jullie het fijn gehad en de Efteling en hoe was d&d? 


 

 

De Efteling was erg leuk en gezellig, we hebben echt genoten en het fijn gehad!

D&D sessie heb ik nog niet gedaan, dit gebeurt pas in maart maar ik moet wel mijn character sheet opnieuw in elkaar zetten vóór die tijd, waar ik nog niet aan toegekomen ben.

Reputatie 5
Badge +10

@rickatick dat klinkt als een geslaagd weekend, fijn!!

wat een verhalen zeg ! 🥹

@The Ineffable Bookworm fijn dat de Efteling leuk was, ben je in veel attracties geweest?

Reageer