Wat vind je van de stad Berlijn?

  • 19 February 2024
  • 4 reacties
  • 50 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Berlijn...

Hmmmm ik ben er zo’n 7 jaar geleden geweest. En niet eens voor de usual sightseeing. Ik deed aan urban exploring. En heb hele gave verlaten gebouwen bezocht. Maar dat zijn niet de toeristische plekjes. 

 Ik zou nog wel eens naar Berlijn willen, wie weet in te toekomst? Als je suggesties hebt welke bezienswaardigheden het waard zijn om te bezoeken dan hoor ik het graag!😄

Wat vind jij van Berlijn? Hoe heb jij de stad ervaren? 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

nooit geweest, maar lijkt me zeker tof om een keer de stad te bezoeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben er ooit geweest in de kerstvakantie en daar oud& nieuw gevierd dat was wel heel gaaf 😍

Reputatie 4
Badge +5

ik ben nog nooit in Berlijn geweest maar wat je zegt klinkt wel erg leuk :D ik zou ook wel eens een keer zoiets willen doen en dan verlaten plekken bezoeken

Reputatie 2
Badge +2

hey Charlotte

ik ben 2 jaar geleden met school ook naar Berlijn geweest voor twee weken en dat was heel leuk het jammere was ik wou heel graag een keer naar een gaybar alleen ik was de enige in de klas die ook op jongens viel en niemand wou mee omdat ze dachten dat een gaybar soort van strip club was maar gewoon een normale bar waar homo veel komen. maar toen zij de meester dat hij wel mee wou en toen ging toch iedereen mee en die bar werd de hele twee weken elke avond onze stamkroeg hahaha dus ik heb leuke herinneringen aan Berlijn 

groetjes Skye

Reageer