Skip to main content

Hey allemaal! 🎉

Wie van jullie is er wel eens in Barcelona geweest? Misschien ben je er geweest met een schooluitje, zoals ik. Of ben je misschien met vrienden of familie geweest. 
​​​​

De cultuur en architectuur 🏰

Barcelona is rijk aan cultuur en heeft een prachtige architectuur. Van de Sagrada Familia tot Park Güell, er is altijd wel iets moois om te zien.

Food heaven 🍽️

En laten we het eten niet vergeten. Tapa’s, paella, churros... noem het maar op. “Eten in Barcelona is een ware belevenis. Er zijn zoveel verschillende keukens en alles smaakt vers en lekker. Nom nom! 😋

Wat is jouw ervaring met deze bruisende stad? Laat het ons weten in de comments! 😊💕

Zelf ben  ik er nog nooit geweest maar het lijkt me een mooi land om in de toekomst nog eens te bezoeken. Hoe heb je je schooluitje daar ervaren? 

Ik ben er de afgelopen zomervakantie geweest. 

Echt een hele leuke stad! Je kun makkelijk met de bus, taxi, fiets of gewoon lopend (zoals ik😅) naar verschillende monumenten gaan zoals de Sagrada Familia.

Verder zijn er leuke pleintjes met kleine shows om savonds wat te gaan drinken.

Zeker een aanrader!! 

Ik ben er met school geweest voor kunst in de 5e, zeker een aanrader! 

Persoonlijk vond ik de Sagrada Familia van binnen een beetje tegenvallen, dus daar zou ik geld op besparen. De buitenkant was wel echt super mooi en indrukwekkend om te zien. Park Güell vond ik echt een aanrader, wel eerst eventjes een halve berg beklimmen, maar dan heb je ook wat. 

Met Spaans eten kan je mij altijd blij maken, dus daar heb ik ook erg van genoten.