Wat vind je van de stad Amsterdam?

  • 6 December 2023
  • 10 reacties
  • 185 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het een leuke stad maar bezoek Amsterdam bijna niet😋. De dam bezoek ik graag en museums zoals de upside down was heel gaaf of Nemo. De drukte en de kleine straatjes. Ik kan me voorstellen dat het nu met kerst heel gezellig is.

 

Wat vind jij ervan?


10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Amsterdam valt mij eigenlijk altijd een beetje tegen als ik er kom, de grachten en de huizen in de binnenstad zijn prachtig, maar ik weet nooit zo goed wat ik nou echt moet bezoeken. 

Reputatie 7
Badge +11

Naar mijn mening is het té dichtbevolkt en heb je er volgens mij ook best veel ongedierte zitten, ratten, heb ik het dan over.

 

...Kom er ook niet echt meer wegens ruzie binnen de familie na het overlijden van mijn oma in 2017 😓

Sommige familieleden zijn echt top maar dan niet en dat bedoel ik sarcastisch. Als je het mij vraagt wordt mijn familie echt bijeengehouden door stukken ducttape, telkens opnieuw. Niet alleen kijkend naar die voortdurende ruzie waarbij ik twee van mijn drie neven al jarenlang niet gezien heb evenals mijn tante, oom, maar ook het feit dat ik tot twee keer (en mijn pa zowat zeven keer) toe samen met mijn jongere broer en zus heftige trauma heb opgelopen door mijn eigen moeder die manisch/bipolair is en om de x aantal jaar een episode heeft.

Reputatie 4
Badge +6

Ik vind opzich dat Amsterdam een leuke stad is om te bezoeken. Zou er niet willen wonen ofzo. In het verleden heb ik jaren gewerkt in Amsterdam, en als je dan in de binnenstad rijdt ben je gewoon de Sjaak. Met de auto wordt het steeds minder toegankelijker en dat is wel jammer als je er moet werken. Werkte een tijdje voor de UvA & HvA en bracht ik weleens PC hardware langs alle locaties. Dat kan je niet lopend of met de fiets doen. 

Ben er verder te vaak geweest om het echt boeiend te vinden. Voor het shoppen verkies ik toch voor Leidschendam of zelfs in het buitenland. Denk aan Antwerp shopping, CentrO in Oberhausen of in Berlijn..

Reputatie 4
Badge +2

Ik woon in Amsterdam maar vind het er te druk, vooral in het centrum. Daarom kom ik weinig in het centrum en ontvlucht ik regelmatig de stad door naar mijn ouders in Eindhoven te gaan. 

Reputatie 3
Badge +4

Ik vind Amsterdam erg leuk op het centrum na,  Maar de parken enzo vind ik erg leuk om naartoe te gaan.   Maar jammer genoeg kom ik er niet zo vaak! 

Reputatie 5
Badge +6

Druk en leuk voor 1 uurtje, dan heb ik het ook wel weer gezien.

Reputatie 1
Badge +3

Ik wil een keer met jou daar naartoe tijdens het leren kennen .

Reputatie 4
Badge +3

doe mij Zevenaar maar veel leuker en betaalbaarder

Reputatie 4
Badge +3

Voor een dagje touren is zeker leuk maar zou er niet willen wonen. Nemo en Madame Tussauds heb ik al eens bezocht dat is zeker mooi.

Reputatie 1
Badge +2

Amsterdam heeft vele leuke plekken! Vooral bij het gewoon doelloos rondlopen, kom je vaak erg leuke plekken tegen.

Nemo is zeker leuk, werk er al een flink aantal jaar 😄

Reageer