Skip to main content

Wat is jouw favoriete vakantieland?

• 8 november 2024
  • 5 reacties
  • 43 × bekeken

Appol
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties

Hoi allemaal!

Ik ben laatst met het gezin gaan kijken waar we op vakantie gaan en net zoals elk ander jaar hebben we besloten dat het Frankrijk zal worden. Het eten daar is erg lekker, de omgeving vooral in het zuiden is erg mooi.Frankrijk is dus wel echt ons favoriete vakantielandje. Wat ik me dan wel afvraag is wat is die van jullie en is er ook reden waarom dat land je favoriet is?

Ik hoor het graag :D

5 reacties

Maaike2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 46 reacties
  • 9 november 2024

Spanje is een van mijn favoriete landen. Je hebt veel verschillende landschappen, van groen tot woestijnachtig en prachtige kliffen en veel leuke steden zoals Valencia. Het klimaat in veel delen lekker. Bovendien vind ik het eten er lekker en is het er vaak goedkoop. 

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 32 reacties
  • 9 november 2024

Mijn favoriete land is cyprus(griekse deel) of griekenland. Mooie landen met heerlijk eten en mooie stranden(vind ik). Vaak is het daar ook heerlijk weer en waar wij altijd heen gingen bij beide landen was een schelpen/stenen strand waar je dus prachtige dingen kon verzamelen als je dat leuk vond. Vind ook leuk dat bij griekse dingen vaak dingen een betekenis hebben(blauwe deuren waren bijv altijd te zien ivm een geloof). Je moet er alleen niet als vegetarier/veganist heen willen,want dan heb je het wss heel moeilijk met eten vinden. Griekse cultuur is vooral veel vlees namelijk😅.

Maar dat zijn mijn favoriete😊

KoenBV2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 15 reacties
  • 9 november 2024

Niet echt een land op zich, maar tot nu toe toch echt wel Schotland.
Heb de highlands doorgereden en gekampeerd met m’n pa in een landrover. 
Lekker rustig, amper toeristen, zeer vriendelijke mensen en super mooie landschappen en dorpjes
 + het is niet zo extreem warm net als italie of zuid-frankrijk ofzo. Gewoon lekker in de zomer. 

Maaike2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 46 reacties
  • 9 november 2024

Cyprus vind ik ook een erg mooi land en mijn grote hobby is bijzondere stenen verzamelen. Ik heb er mijn bachelorproject gedaan over de geologie en als het goed is ga ik er over een jaar weer heen voor een geologische excursie voor mijn master. Aankomende maart ga ik voor het eerst naar Griekenland (Kreta), ik ben benieuwd.
Ik vind het vooral leuk om steeds nieuwe landen te bezoeken.

Maaike2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 46 reacties
  • 9 november 2024

Schotland vond ik erg mooi, vooral de Highlands en het eiland Skye maar helaas was het nogal regenachtig toen ik er was. Je hebt er wel zeer interessante en mooie geologie.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen