Skip to main content

Wat gaan jullie in zomer doen?

  • 12 May 2024
  • 2 reacties
  • 87 × bekeken

Zomer komt aan en we beginnen al steeds meer zon te zien. Hebben jullie al plannen? Wat gaan jullie doen?

 

Voor mij ga ik veel barbecue met mijn familie doen.. Veel vlees zal geen genade kennen. Motorrijlessen en misschien reizen met een vriend naar een ander (warm ofc) land!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hey!

 

Ik heb nog geen plannen. Hopelijk heb ik tegen die tijd weer een baan, dan is het wel afwachten of ik een weekje vrij kan krijgen.

 

Het lijkt mij wel leuk om op vakantie te gaan of dagjes weg te gaan, maar ik heb niemand om mee te gaan en een groepsreis vind ik best spannend. Ik ben al 4 jaar niet op vakantie geweest en sowieso nog nooit alleen / met een groep of met vrienden.

 

Wie weet lukt het mij om wat angsten te overwinnen.

 

- Angst voor onbekende (snel-)wegen.

- Angst om te verdwalen in bijv. een dierentuin.

- Angst om alleen dagjes weg te gaan of een groepsreis te doen.

 

Jouw plannen klinken ook goed! Hopelijk hebben we lekker weer deze zomer.

Badge

Hoi, 

Ik zou het wel leuk vinden om samen op vakantie te gaan. Ik wilde dit jaar weer eens een keer naar zuid-europa gaan (mallorca of griekenland). Ik heb alleen nog geen reisgenoot. En ik vind het ook best spannend om op een actieve groepsreis mee te gaan. De enige manier voor mij was dus om alleen te gaan, maar het is toch veel fijner om het met iemand te kunnen delen. Een barbecue vind ik ook best wel leuk, maar motorrijden is dan toch minder mijn ding1😅

 

Groetjes,

Mart