Wandelgroepje omgeving Nijmegen (en Arnhem?)

  • 18 February 2024
  • 12 reacties
  • 284 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal,

Ik ben Eva, 21, en ik woon in Nijmegen. Omdat ik het leuk vind om in de natuur te wandelen, kwam ik op het idee om te kijken of er hier mensen zijn die het leuk lijken om een wandelgroepje te beginnen. Dit zou dan in de omgeving van Nijmegen zijn, of misschien ook rond Arnhem als er veel mensen uit die buurt blijken te komen die er ook interesse in hebben.

Het lijkt me leuk om gewoon regelmatig te gaan wandelen met wie mee wil, dit is denk ik ook een laagdrempelige manier om mensen te leren kennen en wie weet leidt het wel tot andere dingen als het gezellig blijkt te zijn :) . Geen idee hoeveel mensen er uit deze buurt komen die dit leuk zouden vinden, maar als je interesse hebt, stuur me dan een privébericht, dan kan ik een whatsappgroep maken en dan zien we wel :) .

Groetjes,

Eva

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hey! Ik kom helaas niet uit die omgeving, maar ik vind het wel een leuk idee :) Hopelijk reageren er veel mensen uit jouw buurt!

Reputatie 2
Badge +3

Dankje! :) Jammer dat je zelf niet in de buurt woont

Badge

Hooi Eva, dit lijkt me een heel leuk idee. Ik kom niet uit Nijmegen, maar woon dichtbij Wageningen, dus in de buurt van Arnhem.

Badge +2

Hi Eva, erg leuk idee! Ik heb je een privébericht gestuurd :)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Eva24, ik heb een disclaimer aan je post toegevoegd aangezien de whatsapp groep niet gemanaged kan worden door Join Us. 

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb interesse! Woon zelf in Oss

Reputatie 2
Badge +3

Hooi Eva, dit lijkt me een heel leuk idee. Ik kom niet uit Nijmegen, maar woon dichtbij Wageningen, dus in de buurt van Arnhem.

Hey, ik stuur je een privébericht!

Badge

Ello

Leuk idee voor het groepje! Mij lijkt het wel gezellig om mee te doen:)))

Ik woon in een dorpje op nog geen 15 km vanaf Nijmegen.

Reputatie 3
Badge +4

Dit klinkt wel leuk heb ook wel interessant ik woon zelf om de hoek van Nijmegen 

Reputatie 2
Badge +3

heyy, mij lijkt t opzich wel leuk. Woon alleen in de buurt van Wageningen dus zou dan wel n klein stukje moeten reizen met de bus ofz maar dat maakt niet zoveel uit. 

Reputatie 2
Badge +3

heyy, mij lijkt t opzich wel leuk. Woon alleen in de buurt van Wageningen dus zou dan wel n klein stukje moeten reizen met de bus ofz maar dat maakt niet zoveel uit. 

Hey, dat is misschien wel te doen inderdaad, ik stuur je een privébericht.

Badge

Hey Eva. Ik zelf vind het ook heel leuk om te wandelen met name nu het warme weer er zit aan te komen. Ik woon in Bemmel vlakbij Nijmegen en zou het dus heel leuk vinden als ik mee mag doen.