Skip to main content
Woo-Jin
Supercharger
April 7, 2024

waar zou je graag heen willen reisen?

• April 7, 2024
  • 6 reacties
  • 81 × bekeken

Hello

ik vind cultuur verschil altijd interessant naar welk lant zou jij willen reisen en welk eten wil je dan proeven? Mij leikt the filipines en Londen heel leuk om te bezoeken?

greetings

Woo-Jim

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

The Ineffable Bookworm
    Myth
    April 7, 2024

Engeland, Londen (ben al eens eerder in Canterbury geweest met de middelbare school vroeger)

Schotland 

Amerika

Indonesië 

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    April 8, 2024

Er zijn zoveel mooie landen een wereldreis staat wel op mijn bucketlist, maar als ik een top 3 kies dan:

Canada

Amerika

Mexico

Harm
    Hero
    April 8, 2024

Ik Zou graag een keer naar deze landen willen reizen ik ben wel aardig culturistisch ingesteld denk ik..  graag probeer ik eten uit wat ik nog nooit geproeft heb

Canada 

Zwitserland 

Spanje 

Ik houd van de natuur daar

Do something today that your future self will thank you for, no matter how small it is..
    Socializer
    April 8, 2024

Ik zou graag eens naar Schotland of Nieuw-Zeeland willen. En in Nieuw-Zeeland de set van de Lotr bezoeken :)

April 8, 2024

ik wil graag japan, amerika en ijsland bezoeken

Yuna
    Legend
    April 10, 2024

Ik zou graag een keer een safari willen doen Africa. Ook lijkt het me super leuk om naar van die gigantische anime cons in Japan. Het kasteel van Hogwarts wil ik ook ooit nog een keer bezoeken. Super gaaf!

Less upsetti more spaghetti XD