vakantiefoto’s delen

  • 19 August 2023
  • 27 reacties
  • 364 × bekeken

Reputatie 5
Badge +10

Hey iedereen, hoe was jullie vakantie/zomer?

zelf ben ik net terug van mijn vakantie in Azië.


Ik ben benieuwd wat jullie deze zomer gedaan hebben!

voel je vrij om vakantiefoto’s te delen, het maakt niet uit wat je gedaan hebt of waar je bent geweest!

ik ben benieuwd naar jullie zomer!

 

veel groetjes Wendy <3

 

 


27 reacties

Reputatie 7
Badge +14

 

Niet echt vakantie maar dagjes weg in eigen land, we zijn naar Beekse Bergen en Wildlands geweest. 

Reputatie 5
Badge +10

 

Niet echt vakantie maar dagjes weg in eigen land, we zijn naar Beekse Bergen en Wildlands geweest. 

Wat een schatje 🥰 

Reputatie 3
Badge +4

 

Reputatie 5
Badge +10

@Edward1999 waar ben je geweest :), ziet er gezellig uit!

 

 

Reputatie 5
Badge +10

@Aladin waar is Kong

Reputatie 3
Badge +4

Ibiza :)

Reputatie 2
Badge +3


Wij zijn drie weken in Amerika geweest. Mustang gehuurd, en daarmee een roadtrip gedaan die in San Francisco begon, en via Los Angeles (zie het Hollywood sign hierboven!), San Diego, Tucson (Arizona) en de vele nationale parken (Grand Canyon en Death Valley) weer terug naar SF. Was echt een geweldige ervaring!

Reputatie 5
Badge +10

@HetIsLuke zo te zien heb je genoten!! 
wat leuk Luke 🥹❤️

ben jaloers tho !

Reputatie 3
Badge +4

 Hey  Mandy. mijn vakantie was Super  leuk!  ik kom net terug uit Zwitserland,   Was daar een week,  lang bij familie en hoe was jou vakantie Ben jij ook al eens in Zwitserland geweest?  gr jonas.  

Reputatie 5
Badge +10

@Levensgenieter23 heyy heyy, 

Ik ben nog nooit in Zwitserland geweest, gezellig dat je bij de Familie langs bent gegaan!

Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad, in Zwitserland is er veel natuur om van te genieten volgensmij!

( heb je evt foto’s?? Ben erg benieuwd :)) )

 

Ik ben zelf een maand naar Vietnam geweest, ben van noord naar zuid gegaan :)

Een vakantie in nooit te vergeten :)

Reputatie 3
Badge +4

Hey.  Whoa! Dat klink bijna als een wereld reis haha, Ik begrijp helemaal dat dat een onvergetelijke vakantie voor je was,   Waneer was je daar geweest?  ik stuur je zo even wat foto’s.  

 

Reputatie 5
Badge +10

@Levensgenieter23 wat ziet dat er mooi uit !

van 16 juli tot 16 augustus was ik in vietnam :))

Reputatie 4
Badge +4

Ik moet nog tot minimaal 6 september wachten voordat ik mooie vakantiefoto's kan maken. Wel drie weken de tijd voor. :)

Reputatie 5
Badge +10

@Koen007 toe maar hoor! wat zijn de plannen..

6 september is al bijna !

Reputatie 3
Badge +4

Wat een gave foto!! Moet echt wel een gave reis zijn geweest :) Ik was in in Oostenrijk en kreeg bij mijn eerste wandeltocht gelijk gezelschap van deze koe 

 

Reputatie 5
Badge +10

@JoeySoup zo leuk!!
hopelijk heb je het leuk gehad wat een lieve koeee !:P

Reputatie 1
Badge +2

Wat een leuk topic dit! Ik ben zelf deze zomer helaas niet op vakantie geweest maar merk steeds meer dat ik er eigenlijk wel heel erg aan toe ben… Wil alleen begin volgend jaar een wat grotere reis maken en moet daar wel nog voor sparen. First world problems zeggen we dan maar 😅

Reputatie 5
Badge +10

@M1998 ondanks je niet op vakantie hebt geweest hoop ik dat je een leuke vakantie ghad hebt :)

waar zat je aan te denken naartoe te gaan :P

Reputatie 1
Badge +2

@Wendy Naar de Malediven, gewoon even lekker helemaal niks behalve zon, zee, strand en palmbomen! 

Reputatie 5
Badge +10

@M1998 damn kinda jealous tho :(

Reputatie 4
Badge +4

@Wendy zo even tussen de mooie foto’s door. Leuk topic heb je gestart!

Ik ga met een collega naar Kroatië. Met de auto dus eerst ergens overnachten, vervolgens sluiten we aan bij een groepsreis van 8 dagen waar we op een actieve manier de natuur gaan verkennen. Kajakken, mountainbiken, zwemmen en veel wandelen. Ik kijk nu al erg uit naar Plitvice! Na de groepsreis verlengen we met zijn tweetjes onze vakantie door op de terugreis lekker in Oostenrijk, Slovenië of Duitsland te vertoeven. Een beetje impulsief kijken waar we terecht komen.

Reputatie 5
Badge +10

@Koen007 wat klinkt dat leuk zeg, wanneer ga je 😅😅

Ik ben benieuwd naar je foto’s als je bent geweest!

Reputatie 6
Badge +11

 

Reputatie 5
Badge +10

@Nick ziet er leuk uit !!

Reageer