Skip to main content

vakantie in een huisje?

  • 4 June 2024
  • 16 reacties
  • 515 × bekeken

hoi, ik ben mace (21). ik heb totaal geen idee of mensen hier interesse in hebben. maar ik heb net als velen anderen geen vakantieplannen dit jaar. en ik dacht dat het misschien wel leuk was om met mensen hier van join us wat te organiseren. een weekendje of midweekje weg in een huisje bijvoorbeeld. ik dacht zelf aan juli, of augustus, maar dat is ook af te stemmen. mocht je interesse hebben, dan hoor ik dat graag en dan stem ik met de groep af wat we gaan organiseren

 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Lijkt me erg leuk!! Ik ga zelf ook een weekje met m’n ouders weg, maar eind van de vakantie ben ik zeker wel beschikbaar :))

Reputatie 1
Badge +3

Klinkt als een gezellig idee, ik ben zelf ook nog aan het oriënteren hoe ik de vakantie ga invullen 😃

Reputatie 5
Badge +10

Klinkt super leuk !!

Reputatie 4
Badge +6

Dit klinkt wel als een tof idee! Lijkt me leuk om me hier bij aan te sluiten ^^

Reputatie 5
Badge +6

Klinkt goed, laten we is flink “huis” houden haha.(grapjuuh) 
Heb er op zich wel zin in.
Groetjes van mij! Laat maar even weten als je mijn nummer ofzo moet hebben via een privé bericht.

Badge

klinkt leuk!

Badge +1

Hey,
Dat lijkt me leuk! Ik sta er wel open voor om me hierbij aan te sluiten.

Reputatie 7
Badge +7

Dit lijkt me ook wel leuk. Ik ga echter al 2x op vakantie, 1x in juli en 1x in september. Dus als het kan qua moment en kosten dan wil ik het zeker overwegen 🤗

Reputatie 2
Badge +3

Hoihoi, klinkt super leuk wel ja! Laat maar weten of je iets van gegevens van me nodig hebt!

Reputatie 1
Badge +2

Hey Mace, ik heb al best een volle vakantie, maar dit klinkt wel als een leuk idee! Dus laat me vooral weten als je een beetje een idee hebt wanneer / waar / wat voor kosten het gaat worden, wie weet kan ik toch aansluiten😁

Badge

Leuk idee! Heb zelf wel al vakantie plannen maar kan hier zeker ook tijd voor vrij maken 😀

Reputatie 3
Badge +3

hoi mij lijkt het ook wel een leuk idee! vooral als het in het weekend is!

Badge +2

Leuk idee! Is er toevallig al een groepsapp aangemaakt om te plannen?

Badge +3

Leuk idee. Eventueel ook wel geïnteresseerd

Reputatie 5
Badge +6

Leuk idee! Is er toevallig al een groepsapp aangemaakt om te plannen?

Ja, helaas zitten we wel al vol, sorry

 

 !! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en Join Us is hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

Reputatie 5
Badge +6

Leuk idee. Eventueel ook wel geïnteresseerd

Sorry, we zitten inmiddels al vol