Uitgaan in Midden-Limburg

  • 27 April 2024
  • 10 reacties
  • 136 × bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Heyy,

Ik ben Marieke (21) en zou graag eens wat vaker uitgaan, aangezien ik van muziek+dansen houd. Ik heb wel wat vriendinnen, maar niet echt een groepje om mee te gaan. Zijn er meer mensen die in Midden-Limburg (ik woon in de buurt van Roermond) wonen en dat leuk zouden vinden?

Groetjes,

 

Marieke


10 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hey Marieke, Ik kom zelf uit zuid limburg. ik houd ook wel van dansen en muziek. Ik weet niet of dat te ver weg is maar wie weet he XD stuur me maar een bericht.

Reputatie 3
Badge +5

Hey Marieke,  

Ik kom zelf  uit Zuid Limburg, in de buurt van Sittard.

 

Wat voor muziek luister je graag?

En als je uitgaat zou je dan sneller naar een kroeg in de stad gaan of eerder naar een festival?

Reputatie 1
Badge +2

Hey Marieke,  

Ik kom zelf  uit Zuid Limburg, in de buurt van Sittard.

 

Wat voor muziek luister je graag?

En als je uitgaat zou je dan sneller naar een kroeg in de stad gaan of eerder naar een festival?

Hey Norberto,

 

Ik luister zelf voornamelijk reggaeton/dance, maar pop is ook altijd goed. Tijdens het uitgaan zou het me leuk lijken om naar een club/disco te gaan. 

 

Welke muziek luister jij vooral?

Reputatie 1
Badge +2

Hey Marieke, Ik kom zelf uit zuid limburg. ik houd ook wel van dansen en muziek. Ik weet niet of dat te ver weg is maar wie weet he XD stuur me maar een bericht.

Ik stuur je even een berichtje :)

Reputatie 2
Badge +3

Hey Marieke, 

Ik kom zelf niet uit de omgeving Limburg. Het lijkt me wel heel leuk. En ik zie dat je waterpolo doet super leuk, ik ook namelijk.

 

Groet,

Fabian

Reputatie 1
Badge +2

Hey Marieke, 

Ik kom zelf niet uit de omgeving Limburg. Het lijkt me wel heel leuk. En ik zie dat je waterpolo doet super leuk, ik ook namelijk.

 

Groet,

Fabian

Hey Fabian, 

Leuk, waar kom jij vandaan? Ik doe geen waterpolo trouwens haha, volgens mij was dat iemand die gereageerd had! :)

Reputatie 2
Badge +3

Hey Marieke, 

Ik kom zelf niet uit de omgeving Limburg. Het lijkt me wel heel leuk. En ik zie dat je waterpolo doet super leuk, ik ook namelijk.

 

Groet,

Fabian

Hey Fabian, 

Leuk, waar kom jij vandaan? Ik doe geen waterpolo trouwens haha, volgens mij was dat iemand die gereageerd had! :)

Heyy, 

Ik kom uit Houten ken je dat? 
ja zag het inderdaad oepss.. Wat voor hobbys heb je? 
 

Je mag me ook een DM sturen om elkaar beter te leren kennen :) 

Reputatie 3
Badge +5

Hey Marieke,  

Ik kom zelf  uit Zuid Limburg, in de buurt van Sittard.

 

Wat voor muziek luister je graag?

En als je uitgaat zou je dan sneller naar een kroeg in de stad gaan of eerder naar een festival?

Hey Norberto,

 

Ik luister zelf voornamelijk reggaeton/dance, maar pop is ook altijd goed. Tijdens het uitgaan zou het me leuk lijken om naar een club/disco te gaan. 

 

Welke muziek luister jij vooral?

Ik luister voornamelijk naar Nederlandstalige hiphop maar ook veel dance muziek😃

Lijkt mij ook leuk bij een club/disco en het pluspunt tegenover een festival is, dat het helemaal overdekt is ook haha😂

 

 

Reputatie 1
Badge +2

Hey Marieke,  

Ik kom zelf  uit Zuid Limburg, in de buurt van Sittard.

 

Wat voor muziek luister je graag?

En als je uitgaat zou je dan sneller naar een kroeg in de stad gaan of eerder naar een festival?

Hey Norberto,

 

Ik luister zelf voornamelijk reggaeton/dance, maar pop is ook altijd goed. Tijdens het uitgaan zou het me leuk lijken om naar een club/disco te gaan. 

 

Welke muziek luister jij vooral?

Ik luister voornamelijk naar Nederlandstalige hiphop maar ook veel dance muziek😃

Lijkt mij ook leuk bij een club/disco en het pluspunt tegenover een festival is, dat het helemaal overdekt is ook haha😂

 

 

Oeh, ook leuk! Heb je een favoriete artiest? :) En precies, ergens binnen zou denk ik ook mijn voorkeur hebben haha.

Reputatie 3
Badge +5

Hey Marieke,  

Ik kom zelf  uit Zuid Limburg, in de buurt van Sittard.

 

Wat voor muziek luister je graag?

En als je uitgaat zou je dan sneller naar een kroeg in de stad gaan of eerder naar een festival?

Hey Norberto,

 

Ik luister zelf voornamelijk reggaeton/dance, maar pop is ook altijd goed. Tijdens het uitgaan zou het me leuk lijken om naar een club/disco te gaan. 

 

Welke muziek luister jij vooral?

Ik luister voornamelijk naar Nederlandstalige hiphop maar ook veel dance muziek😃

Lijkt mij ook leuk bij een club/disco en het pluspunt tegenover een festival is, dat het helemaal overdekt is ook haha😂

 

 

Oeh, ook leuk! Heb je een favoriete artiest? :) En precies, ergens binnen zou denk ik ook mijn voorkeur hebben haha.

Ja, zijn er heel wat eigenlijk haha

Maar het liefst luister ik naar Boef, Sevn Alias en Josylvio😃

Reageer