Twitchcon Rotterdam 29-30 juni (2024)

  • 18 January 2024
  • 6 reacties
  • 103 × bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Hey all,

Ik vroeg mij af of er nu al mensen zijn die nadenken om naar TwitchCon te gaan aankomende zomer in Rotterdam (Ahoy). Ikzelf zit er wel aan te denken aangezien de afgelopen keren in Amsterdam niet is gelukt (2020 door covid, 2022 omdat ik te ziek was om te reizen). Nu het in Rotterdam is het stukje reizen geen probleem meer aangezien het voor mij 15 minuten reizen is om op Ahoy te komen (met OV).

Als je interesse hebt mag je mij een berichtje sturen en of reageren op de topic 🙂


6 reacties

Reputatie 4
Badge +5

heyhoi. Mij lijkt het erg leuk, ik ben nog nooit bij een twitchcon geweest maar het lijkt mij wel leuk dus zou ik misschien ook wel willen gaan

Reputatie 5
Badge +6

Hallo! Wanneer is de verkoop? Ik zou eerst graag willen weten hoe duur zo'n kaartje is. Als het te betalen is voor me dan zou ik wel mee willen gaan.

Reputatie 3
Badge +6

Hallo! Wanneer is de verkoop? Ik zou eerst graag willen weten hoe duur zo'n kaartje is. Als het te betalen is voor me dan zou ik wel mee willen gaan.

het is nog niet bekend wanneer de verkoop begint, meestal is dit rond maart / april het kan ook iets later zijn dan dat maar in het berichtje zelf kan je op Twitchcon drukken voor alvast meer informatie. ze zullen aan komende maanden ook meer op het website laten tonen wat te doen valt op het weekend

Reputatie 3
Badge +6

heyhoi. Mij lijkt het erg leuk, ik ben nog nooit bij een twitchcon geweest maar het lijkt mij wel leuk dus zou ik misschien ook wel willen gaan

ik ben er dus ook nog nooit geweest terwijl ik wel de tickets had beide keren :(

Reputatie 3
Badge +6

Hallo! Wanneer is de verkoop? Ik zou eerst graag willen weten hoe duur zo'n kaartje is. Als het te betalen is voor me dan zou ik wel mee willen gaan.

het is nog niet bekend wanneer de verkoop begint, meestal is dit rond maart / april het kan ook iets later zijn dan dat maar in het berichtje zelf kan je op Twitchcon drukken voor alvast meer informatie. ze zullen aan komende maanden ook meer op het website laten tonen wat te doen valt op het weekend

(Iets wat ik zelf over het hoofd heb gezien en wat @Roseceous wel had gezien is dat de kaartjes verkoop begint in februari. Natuurlijk dan niet in paniek schieten van oh ik moet snel wezen het gaat gelukkig niet net zo snel als sommige concert en festival kaartjes. en of theater :P )

Reputatie 7
Badge +7

Klinkt leuk, wanneer de verkoop begint zal ik er ook wel even naar kijken. Ook hoe duur het is.

Reageer