Terugblikken Community Day #1

  • 15 January 2024
  • 8 reacties
  • 271 × bekeken
Terugblikken Community Day #1
Reputatie 7
Badge +14
  • Assistent Community Manager
  • 739 reacties

Wauw! Terugblik eerste Join Us Community Day

Met een grote glimlach schrijf ik dit topic, want was het fijn om zoveel community members en Join Us deelnemers te ontmoeten bij Stayokay in Bunnik. Het was een superleuke, en ook een beetje spannende, eerste community day.

 

Het was tof om te zien hoe enthousiast iedereen meedeed aan de activiteiten. De bootcamp was misschien een beetje te fanatiek 🙈🙈🙈 (ik hoorde wat opmerkingen over spierpijn, oeps). Gelukkig was er ook genoeg tijd om te hangen in de Hang Out en samen een spelletje te spelen. Ook waren er workshops zoals Find Your Talent en werd er samen soep gemaakt. Tot slot was er een superspannende VR-game waarbij bommen ontmanteld moesten worden en konden jongeren samen spelletjes doen op de Switch.

 

Aukje (Voorzitter jongerenraad) & Leon (Vrijwilligerscoördinator)

 

Ik heb superveel mooie reacties gehoord van jongeren. “We reden samen hiernaar toe en het klikten meteen al zo leuk, we gaan zeker vaker afspreken”, “Ik ben alleen gereisd, maar ga nu met een hele groep samen terugreizen”, “Laten we hierna nog een keer afspreken”, “Wat gaaf je te ontmoeten”, “Als de community day een app was, dan zou ik 5 sterren geven”, “Ik had het gevoel dat je bij iedereen kon aanschuiven, dat maakte het een stuk makkelijker”, “Wanneer is de volgende community day?”

Er waren ook jongeren die het best nog spannend vonden om contact te maken. Super fijn dat je bent gekomen. Daar mag je zeker trots op zijn!

 

We hopen je een volgende keer weer te zien, want dat de community day een tweede editie gaat krijgen dat is één ding dat zeker is 😃

 

Ik ben ontzettend benieuwd hoe jij het vond gister? Laat je reactie achter in de comments.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Jaaaa, was super leuk! Echt een top sfeer, iedereen kon met iedereen praten en je kon overal aanschuiven. Kan niet wachten tot de volgende Community day!

Reputatie 2
Badge +3

Heyhey,

 

Ik wilde graag zeggen dat ik het ontzettend naar mn zin heb gehad gister op de Community Day! Meer leuke mensen ontmoet dan dat ik zelf kon bijhouden, haha. Dus als wij elkaar gisteren gesproken hebben maar er niet aan toe zijn gekomen om gegevens uit te wisselen, stuur me dan gerust een berichtje dan doen we dat alsnog!

 

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Allemaal, 

Nu met spierpijn en een fijn gevoel van binnen na gisteren bij community day wil ik graag zeggen dat ik onwijs veel heb genoten van de activiteiten en het leren kennen van allerlei mensen.

 

tevens leek het me leuk idee om net als de vorige post erover te laten weten dat als we hebben gesproken maar geen nummers of socials hebben uitgewisseld dat als het je leuk lijkt om vrienden te worden om me een dm of reactie hieronder te zetten.

sommige kennen me misschien niet bij naam maar als je  iemand zag in het volledig zwart met een petje op, dat was waarschijnlijk ik. 
verders hoop ik ook dat jullie net zo genoten hebben.

jullie kunnen uiteraard jullie ervaring over community day laten weten in de reacties, voor degene die ik nog niet gesproken heb, hopelijk de volgende keer! 😁

Reputatie 3
Badge +2

Wanneer is de volgende community day? Ik kwam deze site net te laat tegen om aanwezig te zijn :(

Reputatie 2
Badge +3

Heyaa! Was een topperdag!

Mocht ik mensen hebben gesproken die graag met mij nog willen chatten, voel je vrij me te berichten!!

Ik was diegeen met lange haren en majestic baard en de grijze handschoentjes (die ik nu kwijt ben 😭). 😁😂

Reputatie 7
Badge +14

Wanneer is de volgende community day? Ik kwam deze site net te laat tegen om aanwezig te zijn :(

Wanneer de volgende editie zal plaats vinden is nog niet bekend.

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad 🤗

Reputatie 3
Badge +1

Vond het superleuk om erbij te zijn! Op de community day kon ik zomaar op anderen af stappen en een praatje maken. Het voelde minder een drempel om met mensen te praten dan normaal omdat iedereen er eigenlijk wel kwam om een beetje connecties te leggen. Ideaal voor iedereen die wat meer contacten zou willen hebben 😊

Reageer