Summer is coming ! :)

  • 14 March 2024
  • 4 reacties
  • 51 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey allemaal, we zitten natuurlijk pas midden maart maar voor je het weet is het alweer zomer 🌞🌻! hebben jullie er zin in? en hebben jullie misschien plannen voor de komende zomer? ik weet het in ieder geval nog niet, maar wat ik wel weet is dat ik er graag naar uit kijk😀 hebben jullie ook een favoriete seizoen? de mijne is toch denk ik wel de lente want meestal is het dan niet super warm en niet super koud, dus gewoon er tussen in want meestal in de zomer wil ik in de koelkast of vriezer verblijven😂, want met die hitte golven is het niet te doen😰. gooi de comments maar weer vol laterss!😁✌🏽


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

ik heb helaas geen plannen deze zomer. een echte vakantie is me te duur op dit moment. maar iets kleins zoals een weekend of midweek in een huisje spreekt me wel aan. alleen heb ik niet echt mensen om het mee te doen. 

Reputatie 7
Badge +11

Of ik zin in heb de zomer met al die wespen en hitte? Liever niet 😅

Ik kijk alleen uit naar de zomer vanwege vakantie, nieuwe studie die ik dan hoop te beginnen en de kersentijd 🍒

Geef mij maar liever de herfst of de winter; de tijd voor warme zachte sweaters, appeltaart, warme choco, lekker eten en lekker onder de dekens kruipen…

 

Betreft mijn plannen voor de zomervakantie heb ik er nogal wat; waarschijnlijk ga ik naar Schotland; hier wil ik al lang graag heen, twee van mijn favoriete series zijn er opgenomen (Netflix's Outlander & Amazon Prime's Seizoen Twee van Good Omens) en het helpt in mijn voorbereiding mocht het hele feest van mijn nieuwe studie doorgaan en ik er zélf voor de eerste keer heen gaan voor een 10 weken durende buitenlandse stage.

 

Ergens voor de zomervakantie willen mijn moeder en ik ook nog naar Londen voor een weekendje ook vanwege bovenstaande reden en gewoon voor de leuk. Al is het wel veel ka-ching en ben ik nog altijd aan het sparen voor mijn buitenlandse reizen voor mijn aankomende studie aangezien ze zijn verbonden aan het portfolio en daarmee je slagen voor je studie (en elke student wordt geacht dit alles uit eigen zak te betalen, naast de studiefinanciering... 😬💸), mits je er écht geen geld voor hebt dan moet je vervangende opdrachten doen maar daar zit ik persoonlijk niet op te wachten. 

 

Ben met de middelbare lang geleden als tiener al in Canterbury, Engeland geweest maar dat kamp was mij iets te sportief en te weinig kathedralen, rondkijken.

 

Daarnaast is het ook een goed excuus om meer te leren betalen met de Schotse & Britse Pond.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoiii @Willem08, ja ik heb zeker zin in de zomer. Ik ga op jongerenreis naar Slovenië in juli. Erg veel zin in. 

Reputatie 6
Badge +7

Mijn favo seizoenen zijn toch wel de lente en zomer, dan is t warm, maar ik sla hier liever de extreme hitte toch liever over. Mijnplannen voor de zomer is een reisje naar een aantal balkan landen (lekker lang onderweg in de auto) voor 3 weken en later die vakantie nog 2 nachtjes weg in Nederland