Skip to main content

suggesties weekend/midweek weg

  • 8 June 2024
  • 3 reacties
  • 76 × bekeken

Heyy iedereen, in juli heb ik heb ik een week vrij die ik graag zou willen inplannen met een weekend/midweek weg. Nu zou ik alleen niet zo goed weten waarheen. Dit zou ook mijn eerste keer zijn dat ik in mijn eentje ga ‘reizen’. Ik vind het leuk om wat van de natuur te zien in andere landen. Daarnaast ben ik best wel introvert dus vind het stiekem ook wel een beetje spannend. Hebben jullie goede tips voor een bestemming?  

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Makkelijke suggestie is natuurlijk ergens in België. Makkelijk te bereiken via de trein en men spreekt er gewoon Nederlands zodat je niet moeilijk hoeft te doen met andere talen. Antwerpen is heel mooi (mijn zus woont er) en er zal ongetwijfeld veel mooie natuur zijn! Duitsland heeft ook erg mooi landschap en is dichtbij huis

Reputatie 2
Badge +3

Is het misschien niet een optie voor je om mee te gaan naar een groepsreis. Voordeel is dat je nieuwe mensen leert kennen en altijd een begeleider is. En er zijn ook reizen die de natuur in gaan!

Reputatie 5
Badge +5

Ik volg dit topic even.

De ardennen lijkt mij wel wat! Ik vind het zelf ook echt een drempel om alleen te gaan en ben ook erg introvert. Respect als jij die stap gaat zetten!