Studenten in Groningen

  • 5 December 2021
  • 11 reacties
  • 202 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Als jij ook een student in Groningen bent lijkt het mij ontzettend leuk om elkaar te leren kennen :) Dus voel je niet bezwaard om mij een berichtje te sturen!

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey, welkom bij de community. Helaas woon ik aan de andere kant van het land.

Reputatie 1
Badge

Hey, welkom bij de community. Helaas woon ik aan de andere kant van het land.

Dat neemt niet weg dat ik niet open sta voor een gesprek :) Dus ben benieuwd naar jou!

Reputatie 7
Badge +14

Hii, welkom!

Reputatie 3
Badge +3

Hey Izzy, welkom!

Ai, ik studeer in Wageningen en dat lag de laatste keer dat ik er was helaas nog in Gelderland :(

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag?

Groetjes!

Reputatie 1
Badge

Hey Izzy, welkom!

Ai, ik studeer in Wageningen en dat lag de laatste keer dat ik er was helaas nog in Gelderland :(

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag?

Groetjes!

Teleurstellend zeg! Hahaha grapje. Ik studeer HBO-Rechten :)) Wbu?

Reputatie 3
Badge +3

Hey Izzy, welkom!

Ai, ik studeer in Wageningen en dat lag de laatste keer dat ik er was helaas nog in Gelderland :(

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag?

Groetjes!

Teleurstellend zeg! Hahaha grapje. Ik studeer HBO-Rechten :)) Wbu?

Oh tof! Ik studeer landschapsarchitectuur. 

Welkom Izzy! 

Helaas kom ik niet uit de buurt van Groningen… maar woon ik in Gorinchem… Lijkt er wel een beetje op? :joy::see_no_evil:  

Ben je bekend met de online groepen van Join Us? Misschien is het wat voor je, vaak zit je dan ook bij mensen uit jouw regio. Er zijn wel wachttijden omdat er veel aanmeldingen zijn. Voel je niet verplicht hoor, als je het ook gewoon leuk vindt om op dit platform te blijven dan is dat ook helemaal goed! :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +10

Hoi hoi, 

Welkom, kan je misschien iets over je, je zelf vertellen? Wat doe je in het dagelijks leven? wat zijn je Must haves ? Hoe oud ben je? waar kan je echt niet tegen ? wat is het raarste dat je ooit heb gedaan?

Reputatie 6
Badge +9

Hee hoi, welkom Izzy! :)

 

Ik zag in de racties dat je een HBO rechten doet, heb je het naar je zin?

Wat do je in je vrije tijd? Wat vind je leuk om te doen, of wat doe je om te ontspannen na een drukke studie dag?

Badge

Als jij ook een student in Groningen bent lijkt het mij ontzettend leuk om elkaar te leren kennen :) Dus voel je niet bezwaard om mij een berichtje te sturen!

 

Hey Izzy

Ik studeer heel toevallig Groningen .Ik doe hbo sjd aan de hanze. Vorig jaar deed ik HBO rechten. Het lijkt me erg leuk om elkaar te leren kennen. Ik ben zelf 19 en woon op een half uurtje met de trein van Groningen. Stuur me gerust een berichtje als het Je leuk lijkt om te praten

Reputatie 4
Badge +4

Hey Izzy,

 

Wat leuk dat je jezelf hebt aangemeld bij deze community. Zou je misschien een beetje over jezelf kunnen vertellen? Bijvoorbeeld: wat zijn je interesses? Wat doe je graag in je vrije tijd? Wat zijn je hobby's?

 

Ik studeer zelf ook in Groningen.