Studenten in Groningen

  • 5 December 2021
  • 11 reacties
  • 202 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Als jij ook een student in Groningen bent lijkt het mij ontzettend leuk om elkaar te leren kennen :) Dus voel je niet bezwaard om mij een berichtje te sturen!

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey, welkom bij de community. Helaas woon ik aan de andere kant van het land.

Reputatie 1
Badge

Hey, welkom bij de community. Helaas woon ik aan de andere kant van het land.

Dat neemt niet weg dat ik niet open sta voor een gesprek :) Dus ben benieuwd naar jou!

Reputatie 7
Badge +14

Hii, welkom!

Reputatie 3
Badge +3

Hey Izzy, welkom!

Ai, ik studeer in Wageningen en dat lag de laatste keer dat ik er was helaas nog in Gelderland :(

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag?

Groetjes!

Reputatie 1
Badge

Hey Izzy, welkom!

Ai, ik studeer in Wageningen en dat lag de laatste keer dat ik er was helaas nog in Gelderland :(

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag?

Groetjes!

Teleurstellend zeg! Hahaha grapje. Ik studeer HBO-Rechten :)) Wbu?

Reputatie 3
Badge +3

Hey Izzy, welkom!

Ai, ik studeer in Wageningen en dat lag de laatste keer dat ik er was helaas nog in Gelderland :(

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag?

Groetjes!

Teleurstellend zeg! Hahaha grapje. Ik studeer HBO-Rechten :)) Wbu?

Oh tof! Ik studeer landschapsarchitectuur. 

Welkom Izzy! 

Helaas kom ik niet uit de buurt van Groningen… maar woon ik in Gorinchem… Lijkt er wel een beetje op? :joy::see_no_evil:  

Ben je bekend met de online groepen van Join Us? Misschien is het wat voor je, vaak zit je dan ook bij mensen uit jouw regio. Er zijn wel wachttijden omdat er veel aanmeldingen zijn. Voel je niet verplicht hoor, als je het ook gewoon leuk vindt om op dit platform te blijven dan is dat ook helemaal goed! :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +10

Hoi hoi,