Stel je mocht ?...

  • 23 March 2024
  • 2 reacties
  • 28 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Stel je voor dat je mocht emigreren naar je favoriete land en je mocht 2 mensen meenemen wie zouden dat zijn? plus alles word voor jullie geregeld, dus denk aan onderdak, werk etc. en naar welk land zou je dan gaan en waarom? leg mij dat maar is uit in de comments !😁


2 reacties

Reputatie 6

Ik heb altijd gezegd dat ik een keer naar Thailand zou willen gaan, daar is adembenemende natuur & het exotische trekt me ook aan. Eerlijkgezegd zou ik misschien alleen een vriend mee willen nemen. Maar als ik zelf de keus had zou ik dan een solo reis gaan maken, of een solo wereldreis ergens in de toekomst. En dan eerst ook nog flink gaan sparen om dit waar te maken. 😉

Reputatie 7
Badge +11

Schotland vanwege het ruige landschap met veel bergen en natuur, bossen. Of als tweede optie wellicht een rustige plek in Engeland. Ik zou één persoon mee willen nemen.

 

Zit sowieso te overwegen misschien te gaan emigreren daar naartoe of naar Engeland als blijkt dat ik mij daar gedurende mijn studiereizen met mijn aankomende studie meer op mijn gemak/thuis voel dan hier (studiereis naar Schotland ben ik nog niet helemaal zeker van in verband met de prijs) nog steeds kijkende naar de zeer belabberde en oververhitte Nederlandse huizenmarkt…

Zelfs internationale studenten kunnen daardoor hier niet gemakkelijk terecht wat ik te zot voor woorden vind. Natuurlijk speelt wat er gaande is in de wereld ook mee.

 

Mijn jongere zus heeft al gezegd dat ze zodra ze klaar is met studeren gaat emigreren naar Thailand omdat de mensen daar respectvoller zijn en daar alles niet zo ontiegelijk duur is als hier. Ze vind het hier maar niks.

Mijn jongere broer gaat waarschijnlijk ook emigreren later maar zeker weten doe ik het niet.

Reageer