Spellenclub Amsterdice

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 35 × bekeken

Reputatie 4
Badge +11

Hey community,

Voor allen die mee willen naar een spellenclub Amsterdice in Amsterdam, James Wattstraat:

Inschrijving is geopend voor 10 maart. Je geeft aan tot hoelaat je wilt blijven (let op: dit is een indicatie voor de mensen van de organisatie), het is van 13:00-22:00 u en entree is €6 (bij binnenkomst betalen) en van die €6 krijg je 1 drankje, uitgezonderd voor speciaal drank en speciaal bier. Na dat ene drankje moet je logischerwijs betalen.

Als je het leuk vindt kan je het aangeven, je kan in mijn persoonlijke je nummer achterlaten want dan maak ik een groepsapp aan 😉

 

Groetjes,

Nik

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Nik,

Beter dubbel dan enkel, maar net als in de Discord chat wil ik aangeven dat ik graag mee ga!

Ik heb begrepen dat je ook zelf spellen mee mag nemen. Zelfs denk ik dat ik Rummikub of Backgammon mee neem.

Groetjes en tot volgende week!

Reputatie 7
Badge +7

Super leuk idee @Nik, ik heb een disclaimer aan je post toegevoegd. Ik zou graag een keer mee gaan. Ik moet nog wel even kijken wanneer dit gaat lukken omdat ik voor de komende maand al best wel wat plannen heb. 😅

Reputatie 4
Badge +11

Super leuk idee @Nik, ik heb een disclaimer aan je post toegevoegd. Ik zou graag een keer mee gaan. Ik moet nog wel even kijken wanneer dit gaat lukken omdat ik voor de komende maand al best wel wat plannen heb. 😅

Hey,

Prima van die disclaimer.

Hopelijk lukt het jou om aan te sluiten!