Skip to main content

Sonic fans gezocht

Forum|alt.badge.img+2

Hoi, sommige in de discord server zullen inmiddels wel enigzins al bewust zijn van het feit dat ik een groot Sonic fan ben. Helaas ken ik eigenlijk geen mensen om het echt mee te kunnen delen op een meer persoonlijk vlak. Er zijn andere fans op het internet te vinden, maar niet echt op een vriendschap mee op te bouwen helaas.

Mocht iemand geïnteresseerd zijn in een vriendschap met een Sonic fan en zelf ook een fan van zijn, en het leuk vinden om er samen over te kunnen kletsen, stuur me dan gerust een berichtje! Ik zou het erg leuk vinden om iemand te hebben om het mee te kunnen delen! Games, series, films, merch, stripboeken, het is allemaal welkom!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Oreo
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 43 reacties
  • 13 juli 2023

Hee!

Zelf ben ik ook wel fan van Sonic.

Ik zou zo een film opzetten haha

Waar kom je vandaan?

Ik heb je niet als vriend op Discord,

mijn discordnaam is: KFCMadLife😃

Bowbo
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 23 reacties
  • 13 juli 2023

Hey,

ik ben zelf ook groot Sonic fan al van kleins af aan, heb dan ook de meeste spellen gespeeld.

Ik zou ook graag willen praten over dit snelle egeltje.

Groet Bowie

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 13 juli 2023
N046 schreef:

Hee!

Zelf ben ik ook wel fan van Sonic.

Ik zou zo een film opzetten haha

Waar kom je vandaan?

Ik heb je niet als vriend op Discord,

mijn discordnaam is: KFCMadLife😃

Wat leuk, ik ga je gelijk even toevoegen op discord! Ik kom zelf uit omgeving Gouda!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 13 juli 2023

Leuk! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die fan van hem is. Mijn andere favoriete snelle egeltje is Shadow en ik denk dat jullie daar ook wel bekend mee zijn :). Heb jullie Soninc Prime al gezien?

Bowbo
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 23 reacties
  • 13 juli 2023

Ik heb sonic prime nog niet gezien, wel over gelezen dat het leuk is. En ben nu toevallig bezig met plannen om het te kijken.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 13 juli 2023
Bowbo schreef:

Ik heb sonic prime nog niet gezien, wel over gelezen dat het leuk is. En ben nu toevallig bezig met plannen om het te kijken.

Ik heb dus binnen 1 dag het hele nieuwe seizoen gekeken. Hij is sinds vandaag ook uitgekomen en nu alweer wachten op het derde en laatste seizoen xD

Bowbo
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 23 reacties
  • 13 juli 2023

Ah, dat is best snel, en wanneer komt het nieuwe seizoen uit?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 15 juli 2023
Bowbo schreef:

Ah, dat is best snel, en wanneer komt het nieuwe seizoen uit?

Ik geloof dat het derde seizoen ergens in december uit komt, mits er geen protest door de schrijvers wordt uitgevoerd. Ik weet niet de exacte reden hiervan, maar ze zullen vast en zeker ergens niet mee eens zijn als ze willen protesteren voor een betere werkomgeving!

Bowbo
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 23 reacties
  • 19 juli 2023

Hi,

ik heb trouwens net Sonic prime afgekeken en ik moet zeggen dat het nu mijn favoriete show is op dit moment (na sonic boom).

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 20 juli 2023
Bowbo schreef:

Hi,

ik heb trouwens net Sonic prime afgekeken en ik moet zeggen dat het nu mijn favoriete show is op dit moment (na sonic boom).

Ja, deze samen met Sonic boom zijn ook wel mijn favorieten! Ik heb trouwens beide seizoenen van Sonic boom op DVD 😂. Hopelijk komt Prime ook ooit uit op DVD, maar acht de kans klein aangezien het een Netflix special is.. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen