Samen Picknicken?
Als ik naar buiten kijk zie ik een mooie blauwe lucht met een stralende zon. Dan denk ik: wat zou het fijn zijn om even lekker met een groepje te gaan picknicken! Gewoon even een kleedje, een paar broodjes, wat snacks en wat drinken mee, nieuwe mensen leren kennen en er een gezellige middag van maken.
Dit is mijn voorstel:
Lijkt het je leuk om mensen uit de omgeving Friesland, Drenthe of Groningen te ontmoeten? Ik organiseer een picknick waarbij iedereen welkom is!
- Waarom picknicken? Omdat je op een laagdrempelige manier, zonder kosten, samen kunt genieten van het prachtige weer.
- Verder zijn bordspelletjes, kaartspellen, springtouw, hoelahoep, etc. natuurlijk allemaal welkom. We maken er ons eigen feestje van!
- De datum en de locatie worden besproken via de groepsapp.
- Er zijn geen kosten aan verbonden, alleen dat je dus zelf eten, drinken en een kleedje meeneemt.
- Niks is verplicht. Als je eerder weg wil gaan mag dat, of als je bijvoorbeeld pas later kunt aansluiten is dat helemaal niet erg. De bedoeling is dat deze picknick juist een plek is waar je zonder regels of verplichtingen heen kunt gaan om een gezellige tijd te hebben met mensen uit de omgeving!
Als dit je leuk lijkt, stuur mij even een berichtje en dan voeg ik je toe aan de groepsapp.