Skip to main content

Rotterdamrave

• August 6, 2025
  • 8 reacties
  • 85 × bekeken

Thymo
Forum|alt.badge.img+3

Zijn er mensen hier die 30 augustus naar Rotterdamrave gaan?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Roseceous
Forum|alt.badge.img+8
  • Master
  • August 6, 2025

Hi, 

Ik zet je topic in een andere categorie.

Wat is een Rotterdam rave? 

Rose Telma

Forum|alt.badge.img+3

Héé, de naam is veranderd. Wat grappig.

Ik ben in het verleden weleens geweest. Dit jaar ga ik niet. Heb je al mensen om mee te gaan?

groetjes

Thymo
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • August 7, 2025

Ik ben in het verleden weleens geweest. Dit jaar ga ik niet. Heb je al mensen om mee te gaan?

groetjes

Ja 1 vriend

Forum|alt.badge.img+3

groetjes

Ja 1 vriend

Zo’n rave is eigenlijk bij uitstek een plek om met mensen aan de praat te raken, om redenen die ik op dit forum maar niet ga noemen - haha. Ik zou zeggen, probeer vooral ontspannen een praatje met iemand te maken, dan zul je zien dat je redelijk snel een nieuwe groep leert kennen. 

Veel plezier!

Thymo
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • August 7, 2025

Denk dat je een heel ander beeld hebt haha

Forum|alt.badge.img+3

Denk dat je een heel ander beeld hebt haha

Ik had het niet over jou specifiek, maar over mensen die naar RR komen in het algemeen. Geloof me, ik heb ervaring 👻 👻 🤣

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • August 7, 2025

Lijkt mij wel leuk om naar een rave te gaan. Woon helaas niet in de buurt van Rotterdam 

Thymo
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • August 10, 2025

Lijkt mij wel leuk om naar een rave te gaan. Woon helaas niet in de buurt van Rotterdam 

Voor mij is het 40 min rijden. Mij lijkt het leuk om een groepje te vormen en daar een vrienden groep van te maken.