Skip to main content

Regio Veghel

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 6 reacties

Hey,

Zijn hier mensen uit de regio Veghel en omstreken?

Ik ben 20 jaar en zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik vind het leuk om voetbal te kijken, met name de Oranje Leeuwinnen, en om spelletjes te spelen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 7 april 2022

Hi! Ik ben zelf ook 20 jaar en kom uit de regio van Den Bosch! Wat zijn nog meer je hobbies?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 7 april 2022

@xMelisje Ik vind het verder leuk om pretparken te bezoeken en lekker uit eten te gaan, maar dat laat een studentenbudget helaas niet altijd toe.

Ook houd ik erg van actieve vakanties, waar ik bijvoorbeeld ga canyoningen of raften 

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 7 april 2022
AS123 schreef:

@xMelisje Ik vind het verder leuk om pretparken te bezoeken en lekker uit eten te gaan, maar dat laat een studentenbudget helaas niet altijd toe.

Ook houd ik erg van actieve vakanties, waar ik bijvoorbeeld ga canyoningen of raften 

Ah leuk! Zelf vind ik pretparken ook helemaal tof! Wat is je favo park en wat studeer je?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 7 april 2022
xMelisje schreef:
AS123 schreef:

Ah leuk! Zelf vind ik pretparken ook helemaal tof! Wat is je favo park en wat studeer je?

Ik vind Eurpa Park wel een heel mooi park, daar zou ik graag een keer terug willen. Maar ook Walibi en de Efteling vind ik erg leuk.

Ik studeer ergotherapie in Nijmegen. Studeer jij ook nog?

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 7 april 2022

Ik wil ook super graag is naar Europa park! Zoveel goeie verhalen gehoord! Zelf ben ik helemaal dol op de Efteling of Toverland! 

ik studeer niet meer ik werk sinds kort fulltime bij de Jumbo! Ik heb mijn studie verkoper 2 jaar geleden afgerond. Kun je uitleggen wat je studie inhoud?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 7 april 2022
xMelisje schreef:

Ik wil ook super graag is naar Europa park! Zoveel goeie verhalen gehoord! Zelf ben ik helemaal dol op de Efteling of Toverland! 

ik studeer niet meer ik werk sinds kort fulltime bij de Jumbo! Ik heb mijn studie verkoper 2 jaar geleden afgerond. Kun je uitleggen wat je studie inhoud?

Toverland is ook leuk! 

Ah full time werken is ook fijn. Ergotherapie is gericht op het bevorderen van zelfstandigheid. Dus het is heel breed, van mensen met overprikkelingsklachten na COVID tot handfunctietraining na een hersenbloeding.

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 7 april 2022

Ow cool zeg! Als je verder is wilt babbelen mag je me ook dmen op insta als je wilt. Of Discord 😊 roep maar wat je fijner vind! (Als je wilt praten natuurlijk!)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 8 april 2022
xMelisje schreef:

Ow cool zeg! Als je verder is wilt babbelen mag je me ook dmen op insta als je wilt. Of Discord 😊 roep maar wat je fijner vind! (Als je wilt praten natuurlijk!)

Leuk! Ik heb geen discord, maar wel insta 

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 30 april 2022
AS123 schreef:

Hey,

Ik ben 20 jaar en zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik vind het leuk om voetbal te kijken, met name de Oranje Leeuwinnen, en om spelletjes te spelen.

Hey wat een leuke hobby. Ik ben zelf 19 en woon letterlijk 10 minuutjes rijden van Veghel vandaan 

Manon413
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 25 reacties
  • 8 augustus 2022
AS123 schreef:

Hey,

Hey! Ik woon nu in Eindhoven maar ik ben in Veghel opgegroeid en ben er nogsteeds regelmatig omdat mijn ouders nog in Veghel wonen. Ik ben 22 en ik ga ook graag naar pretparken en spelletjes zijn ook altijd leuk. Verder houd ik erg van reizen en doe ik de opleiding opticien. Misschien is het leuk om een keer een uitje te plannen naar een pretpark met de mensen die dat leuk vinden? 

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 8 augustus 2022
Manon413 schreef:
AS123 schreef:

Hey,

Hey! Ik woon nu in Eindhoven maar ik ben in Veghel opgegroeid en ben er nogsteeds regelmatig omdat mijn ouders nog in Veghel wonen. Ik ben 22 en ik ga ook graag naar pretparken en spelletjes zijn ook altijd leuk. Verder houd ik erg van reizen en doe ik de opleiding opticien. Misschien is het leuk om een keer een uitje te plannen naar een pretpark met de mensen die dat leuk vinden? 

Lijkt me erg leuk om een dagje naar een pretpark te gaan met een groepje

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 12 augustus 2022
xMelisje schreef:
Manon413 schreef:
AS123 schreef:

Hey,

Lijkt me erg leuk om een dagje naar een pretpark te gaan met een groepje

Zeker een tof idee :) ik ga graag mee

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 3 oktober 2022

Hai ik ben bijna 19 en kom uit Meierijstad

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen