Skip to main content
Socializer
April 7, 2022

Regio Veghel

• April 7, 2022
  • 13 reacties
  • 211 × bekeken

Hey,

Zijn hier mensen uit de regio Veghel en omstreken?

Ik ben 20 jaar en zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik vind het leuk om voetbal te kijken, met name de Oranje Leeuwinnen, en om spelletjes te spelen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

xMelisje
    Hero
    August 8, 2022

Hey,

Ik ben 20 jaar en zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik vind het leuk om voetbal te kijken, met name de Oranje Leeuwinnen, en om spelletjes te spelen.

Hey! Ik woon nu in Eindhoven maar ik ben in Veghel opgegroeid en ben er nogsteeds regelmatig omdat mijn ouders nog in Veghel wonen. Ik ben 22 en ik ga ook graag naar pretparken en spelletjes zijn ook altijd leuk. Verder houd ik erg van reizen en doe ik de opleiding opticien. Misschien is het leuk om een keer een uitje te plannen naar een pretpark met de mensen die dat leuk vinden? 

Lijkt me erg leuk om een dagje naar een pretpark te gaan met een groepje

Nick
    Genius
    August 12, 2022

Hey,

Hey! Ik woon nu in Eindhoven maar ik ben in Veghel opgegroeid en ben er nogsteeds regelmatig omdat mijn ouders nog in Veghel wonen. Ik ben 22 en ik ga ook graag naar pretparken en spelletjes zijn ook altijd leuk. Verder houd ik erg van reizen en doe ik de opleiding opticien. Misschien is het leuk om een keer een uitje te plannen naar een pretpark met de mensen die dat leuk vinden? 

Lijkt me erg leuk om een dagje naar een pretpark te gaan met een groepje

Zeker een tof idee :) ik ga graag mee

Niet meer actief. Enkel nog bereikbaar op Discord Bier_kobier_koning#7378
    Enthusiast
    October 3, 2022

Hai ik ben bijna 19 en kom uit Meierijstad