Reallife meeting

  • 30 August 2023
  • 7 reacties
  • 303 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Op zaterdag 23 september heeft mijn Join Us groep onze live meeting! Wij willen graag naar Blijdorp in Rotterdam! Nu zijn wij met een klein groepje en hopen we dat er mensen van Join Us aan willen sluiten om nog meer nieuwe contacten te maken!

Je bent van harte welkom en we zouden het gezellig vinden als er meer mensen mee willen!

 

Wil je mee? Superleuk!

Je kan mij een berichtje sturen als je mee wilt!

 

Groetjes, Isabella

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Dit is het leukste idee die ik hier heb gezien. is het goed dat ik even een berichtje stuur via dms?

 

Reputatie 2
Badge

Dit is het leukste idee die ik hier heb gezien. is het goed dat ik even een berichtje stuur via dms?

 

Ja natuurlijk!! Stuur mij maar een berichtje! =)

Reputatie 4
Badge +4

Ahhh jammer. Ik woon bij Rotterdam maar die dag heb ik al afspraken staan :(

Kan je mij een berichtje sturen zodra jullie weer wat gaan ondernemen in de buurt? 

Badge

Volgende week woensdagavond houden we een online meeting via Zoom om evt nog nader kennis te maken en te bespreken hoe en wat we afspreken zaterdag 23 september bij de dierentuin. :)

Als er nog meer jongeren mee willen, stuur maar een berichtje. ^^

 

Reputatie 4
Badge +7

Mij lijkt het leuk om mee te gaan. Ik ben zelf 25. Het hangt er voor mij een beetje vanaf hoe oud de rest is die mee gaat

Badge

Mij lijkt het leuk om mee te gaan. Ik ben zelf 25. Het hangt er voor mij een beetje vanaf hoe oud de rest is die mee gaat

Leuk! Misschien goed om aanstaande woensdag alvast online kennis te maken? Ik denk dat er een paar net wat jonger zijn en een paar net wat ouder, maar dan kun je woensdag nog kijken of je aansluit? :)

Reputatie 3
Badge +4

Jammer ik ga toevallig die week al 2 keer naar Blijdorp maar anders  was ik wel mee gegaan