Skip to main content

Poging twee.... Wie wil zich bij mij aansluiten voor de Heroes Dutch Comic Con Winter editie 2025

• August 16, 2025
  • 21 reacties
  • 359 × bekeken

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Hallo allemaal! 

Een tijdje terug had ik een topic geplaatst betreft wie het leuk zou vinden om met mij naar de zomereditie van Heroes Dutch Comic Con te gaan, dit was in juni. Kreeg veel reacties, alleen ben ik uiteindelijk maar alleen gegaan omdat of niemand echt kon, een andere dag had gekozen of al met iemand anders ging. Ik ging als Ruggie Bucchi van Disney Twisted Wonderland en kreeg positieve reacties op mijn cosplay en dat voor de eerste keer dat ik aan cosplayen deed.

Deze tweede keer wil ik als of Lilia Vanrouge (slaapzaal cosplay) of Che'nya (school uniform cosplay) gaan van Disney Twisted Wonderland, weet alleen nog even niet welke van de twee uiteindelijk. Misschien allebei, afhankelijk of ik dus het gehele weekeind ga.

Nu wil ik het nogmaals proberen. Hopelijk dat ik mijn topic deze keer wel ruim op tijd heb geplaatst.

Wie lijkt het leuk en heef zin, tijd om op zaterdag 22 en/of zondag 23 november met mij naar de Heroes Dutch Comic Con Winter editie 2025 (Utrecht) te gaan en zich bij mij aan te sluiten? Stuur mij  een privébericht of reageer hieronder alsjeblieft. Mocht je reageren hieronder, tag mij dan, dan krijg ik een notificatie.

Een paar dingen om rekening mee te houden vooraf vanuit mijn kant:

Ik cosplay nog maar kort, echt sinds juni dit jaar dus heel veel ervaring met cosplay heb ik nog niet.

Ik maak mijn cosplays niet zelf; ik koop ze tot nu toe.

Ik ben momenteel 27 jaar oud en een meid.

Ik loop niet zo snel en kan niet ontzettend lang achter elkaar staan; moet af en toe echt mijn rust pakken. Als je meer wil weten hierover licht ik het gerust verder toe in een privébericht. 

Als je je wilt aansluiten bij mij, zorg dan voor je eigen ticket alsjeblieft.

Tot slot vraag ik je vriendelijk op tijd te reageren zodat ik hier rekening mee kan houden wanneer ik mijn ticket bestel en rekening kan houden met de dag of dagen. Ikzelf zit te overwegen deze keer beide dagen te gaan, ook omdat de Winter editie in het weekeind valt en ik de volgende dag toch pas laat in de middag hoef te werken voor zover ik weet.

Let op: het ticket ga ik zeer binnenkort bestellen zodra ze ook maar beschikbaar zijn, dus reageer op tijd!

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

21 reacties

IndiraEmma
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • August 16, 2025

@The Ineffable Bookworm hey, ik zou wel mee willen naar de Heroes Dutch Comic Con.

Ik heb zelf nog geen ervaring met dit soort evenementen en cosplay zelf, maar het heeft me wel altijd geïnteresseerd en ik zou graag een keer zelf willen gaan. Het is altijd een beetje een fantasie in mijn hoofd gebleven omdat ik niemand in mijn omgeving ken die dit met me zou willen doen. In mijn eentje gaan is altijd een te grote stap geweest voor mij omdat ik best onzeker ben met verkleden, dus vandaar dat ik graag samen zou willen gaan

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • August 17, 2025

@The Ineffable Bookworm 
hey het lijkt me wel leuk om naar hdcc te gaan
ik ga alleen niet in cosplay en ik ga vaak op een zaterdag 

ik ga wel vaker naar dcc maar loop vaak alleen 

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

@The Ineffable Bookworm hey, ik zou wel mee willen naar de Heroes Dutch Comic Con.

Ik heb zelf nog geen ervaring met dit soort evenementen en cosplay zelf, maar het heeft me wel altijd geïnteresseerd en ik zou graag een keer zelf willen gaan. Het is altijd een beetje een fantasie in mijn hoofd gebleven omdat ik niemand in mijn omgeving ken die dit met me zou willen doen. In mijn eentje gaan is altijd een te grote stap geweest voor mij omdat ik best onzeker ben met verkleden, dus vandaar dat ik graag samen zou willen gaan

Als samen gaan je zekerder zou laten voelen betreft verkleden/cosplay kunnen we best samen naar HDCC gaan, geen probleem ​@IndiraEmma. De eerste keer naar HDCC heb ik in mijn eentje gedaan en in cosplay. Kreeg alleen maar complimenten

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

@The Ineffable Bookworm 
hey het lijkt me wel leuk om naar hdcc te gaan
ik ga alleen niet in cosplay en ik ga vaak op een zaterdag 

ik ga wel vaker naar dcc maar loop vaak alleen 

Ik ga sowieso in cosplay, voel ik mij daar persoonlijk wat fijner bij (al moet ik het dan wel vroeg van tevoren aan doen, eerste keer was dit zo'n gedoe). Ik liep de eerste keer ook alleen, in cosplay

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Even een update vanuit mij voor zowel ​@IndiraEmma en ​@GinKage, maar ook iedereen die dit verder leest en graag aan zou willen sluiten bij mij als ik ga cosplayen: 

Inmiddels heb ik mijn (early bird) ticket besteld voor Heroes Dutch Comic Con Winter editie 2025. Het is de zaterdag van 22 november geworden! De early bird tickets voor het gehele weekeind waren helaas al uitverkocht…. Ach ja niks aan te doen en wachten voor een regulier ticket voor een geheel weekeind had ik niet zo'n trek in omdat dan de prijs ietwat omhoog schiet.

Echter heb ik daarnaast wel een early bird weekeindticket weten te bemachtigen voor een geheel weekeind van Heroes Made In Asia zaterdag 21 en zondag 22 maart 2026!

Wat ook plaats zal gaan vinden in de Jaarbeurs.

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • August 22, 2025

Hallo ​@The Ineffable Bookworm 

Mij lijkt het ook leuk om naar dutch comic con te gaan. Voor nu zijn de tickets uitverkocht, maar zodra er weer tickets beschikbaar zijn lijkt het mij leuk om met een groepje te gaan ook :D

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Hee hee ​@EmilyVM,

De Early Bird tickets zijn nu uitverkocht ja.

Behalve dan misschien die van volgend jaar maart (Heroes Made In Asia), die zijn nog wel beschikbaar. Deze heb ik ook besteld ^^ Dan ga ik wel een heel weekeind!

Denk wel dat de reguliere tickets van Heroes Dutch Comic Con Winter editie 2025 snel beschikbaar zullen zijn. Ik ga op zaterdag 22 november en mij lijkt het ook leuk met een groepje te gaan/aan te sluiten =D Ook aangezien ik er vorige keer helemaal alleen heen ben gegaan

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • August 22, 2025

Ik zal in de gaten houden wanneer de normale tickets beschikbaar zijn. Heb je btw ook discord? want ik heb via Discord ook iemand die 22 november wil gaan (ik heb een privebericht gestuurd)

KitCat
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 22, 2025

Willen jullie een beetje opletten met quotes? Het is niet nodig om het bericht boven je te quoten zeker niet als het hele lange lappen tekst zijn. Dat maakt je huidige bericht onnodig lang. 😅

Dank je! 🤗

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Ik vind het prima als je aansluit met HDCC ​@Bevrorende ! Let wel, ik wil op de zaterdag gaan

Kon je geen privébericht sturen omdat je mij niet volgt dus doe ik het maar even zo

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 23, 2025

@The Ineffable Bookworm np bedankt ben wel op trouwens bij Speeddaten 

mano010
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • September 29, 2025

Hoi allemaal! Lijkt mij super leuk om mee te gaan! Is er een groepsapp waarin we contact kunnen houden en plannen kunnen maken? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 29, 2025

Hoihoi,

Ik heb nog even een kleine disclaimer toegevoegd aan je post omdat het gaat om een activiteit buiten Join Us om.

Heel veel plezier alvast!!

Groetjes,

Mitchel

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 29, 2025

Hoi, Het lijkt mij ook leik om aan te sluiten. 

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

@mano010 , ​@Melissa.123 we hebben een Discordgroepje. 

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • October 3, 2025

Mag ik ook in de discord groepje ik ga ook op zaterdag

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

@GinKage , wil je deze in een pb sturen

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

@IndiraEmma heb je toevallig Discord? Kan ik je toevoegen aan een groepje die samen met mij gaat

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

@mano010 , ​@IndiraEmma 

Hopelijk dat jullie mijn eerdere reacties nog op tijd gaan zien, heb namelijk gereageerd!

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • October 10, 2025

@The Ineffable Bookworm hey, ik ga beide dagen helaas alleen naar HDCC deze editie, ik zag dat jullie een discord groepje hebben, ik zou graag bij jullie aan sluiten 😊
ik hoor graag of dat kan, groetjes

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Hoi ​@Esmé heb zojuist je reactie gezien, denk wel dat dat kan hoor! Zal het vandaag overleggen met de rest. Ik ging zelf bij de eerste keer cosplayen ook alleen en heel eerlijk lijkt het mij leuker om gezellig met een groepje te gaan. Kun je je Discord sturen via een privébericht?