Hallo allemaal!
Een tijdje terug had ik een topic geplaatst betreft wie het leuk zou vinden om met mij naar de zomereditie van Heroes Dutch Comic Con te gaan, dit was in juni. Kreeg veel reacties, alleen ben ik uiteindelijk maar alleen gegaan omdat of niemand echt kon, een andere dag had gekozen of al met iemand anders ging. Ik ging als Ruggie Bucchi van Disney Twisted Wonderland en kreeg positieve reacties op mijn cosplay en dat voor de eerste keer dat ik aan cosplayen deed.
Deze tweede keer wil ik als of Lilia Vanrouge (slaapzaal cosplay) of Che'nya (school uniform cosplay) gaan van Disney Twisted Wonderland, weet alleen nog even niet welke van de twee uiteindelijk. Misschien allebei, afhankelijk of ik dus het gehele weekeind ga.
Nu wil ik het nogmaals proberen. Hopelijk dat ik mijn topic deze keer wel ruim op tijd heb geplaatst.
Wie lijkt het leuk en heef zin, tijd om op zaterdag 22 en/of zondag 23 november met mij naar de Heroes Dutch Comic Con Winter editie 2025 (Utrecht) te gaan en zich bij mij aan te sluiten? Stuur mij een privébericht of reageer hieronder alsjeblieft. Mocht je reageren hieronder, tag mij dan, dan krijg ik een notificatie.
Een paar dingen om rekening mee te houden vooraf vanuit mijn kant:
Ik cosplay nog maar kort, echt sinds juni dit jaar dus heel veel ervaring met cosplay heb ik nog niet.
Ik maak mijn cosplays niet zelf; ik koop ze tot nu toe.
Ik ben momenteel 27 jaar oud en een meid.
Ik loop niet zo snel en kan niet ontzettend lang achter elkaar staan; moet af en toe echt mijn rust pakken. Als je meer wil weten hierover licht ik het gerust verder toe in een privébericht.
Als je je wilt aansluiten bij mij, zorg dan voor je eigen ticket alsjeblieft.
Tot slot vraag ik je vriendelijk op tijd te reageren zodat ik hier rekening mee kan houden wanneer ik mijn ticket bestel en rekening kan houden met de dag of dagen. Ikzelf zit te overwegen deze keer beide dagen te gaan, ook omdat de Winter editie in het weekeind valt en ik de volgende dag toch pas laat in de middag hoef te werken voor zover ik weet.
Let op: het ticket ga ik zeer binnenkort bestellen zodra ze ook maar beschikbaar zijn, dus reageer op tijd!
Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.