Skip to main content

OV verhalen

• December 3, 2024
  • 3 reacties
  • 69 × bekeken

Eva011
Forum|alt.badge.img+7

Hebben jullie nog bijzondere OV (horror) verhalen? 
Mensen die de trein uit zijn gezet, treinen die uren stil staan in weilanden, alles mag. 

Ben erg benieuwd :D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Werd weleens bijna de bus ingeduwd door een wildvreemde.

Iedereen stond te wachten voor de bus, het was enorm druk en ik wilde gewoon de bus instappen (ben moeilijk ter been zal ik er maar even bijzeggen) en ineens voel ik dus een hand op mijn rug die mij letterlijk naar binnen aan het duwen was in de bus. Tijd om te reageren had ik helaas niet, had ik dit wel dan had ik zeker gezegd tegen degene die mij duwde dat hij/zij zijn handen lekker bij zichzelf moet houden.

Sommige OV reizigers in Nederland mogen echt een voorbeeld nemen aan die in Thailand. Volgens mijn jongere zus wachten die gewoon netjes en als de trein/bus vol zit pakken ze gewoon de volgende zonder gek te gaan lopen doen.

Charlotte
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • December 9, 2024

Ik heb gelukkig niet echt horror verhalen uit het OV. 
Alleen dat bijna altijd als ik met de trein ga dan heb ik vertraging🤣. Daarom ga ik toch liever altijd met de auto, maar dat kan niet altijd😅.

Eva011
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Guru
  • December 10, 2024

Werd weleens bijna de bus ingeduwd door een wildvreemde.

Iedereen stond te wachten voor de bus, het was enorm druk en ik wilde gewoon de bus instappen (ben moeilijk ter been zal ik er maar even bijzeggen) en ineens voel ik dus een hand op mijn rug die mij letterlijk naar binnen aan het duwen was in de bus. Tijd om te reageren had ik helaas niet, had ik dit wel dan had ik zeker gezegd tegen degene die mij duwde dat hij/zij zijn handen lekker bij zichzelf moet houden.

Sommige OV reizigers in Nederland mogen echt een voorbeeld nemen aan die in Thailand. Volgens mijn jongere zus wachten die gewoon netjes en als de trein/bus vol zit pakken ze gewoon de volgende zonder gek te gaan lopen doen.

Wat onbeschoft zeg, dat is toch niet normaal? Inderdaad even lekker zn handen thuis houden ja.