Skip to main content

Oud en Nieuw bij Sanne & Diego: Vier jij met ons mee? 🥳🎉

• 25 november 2024
  • 10 reacties
  • 394 × bekeken

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties

Zin om oud & nieuw in stijl te vieren? 🥂
Sanne en ik (Diego) nodigen je uit om samen met ons het oude jaar af te sluiten en het nieuwe jaar in te luiden! 🎆✨

Wij zijn Sanne (29) en Diego (25), uit Beek en Donk, hier wonen we samen met onze twee prachtige dochters. We willen het oude jaar niet alleen samen afsluiten, maar ook met jou! Kom langs voor een avond vol gezelligheid, lekkere hapjes en drankjes, en een top sfeer! 😎

Wat kun je verwachten?

• 🥳 Een gezellige sfeer waar je lekker jezelf kunt zijn.
  • 🍹 Drankjes en hapjes om het oude jaar goed af te sluiten.
  • 🎶 De lekkerste muziek en veel plezier!
  • 💸 De kosten zijn 25 euro per persoon, inclusief alles. Let wel, we vragen om vooraf te betalen.
  • 🚶‍♂️ Op slechts 5 minuten lopen van de bushalte en 30 minuten met de bus vanaf Eindhoven Centraal!
  • 🎲 Bordspelletjes en kaartspelletjes voor een extra dosis fun!

Blijf je slapen?
Wil je blijven slapen? Dat kan! We hebben een beperkt aantal slaapplekken, dus vraag even naar de opties en voorwaarden. We vinden het fijn als je je eigen slaapbenodigdheden meeneemt, zoals een luchtbed of slaapzak, zodat je het comfortabel hebt. 🛏️

Allergieën of dieetwensen?
Laat het ons gerust weten, we houden zoveel mogelijk rekening met jouw wensen, zodat je lekker kunt genieten van de hapjes. 🍽️

Om alles goed te kunnen voorbereiden, zou het top zijn als je je van tevoren aanmeldt. Zo weten we precies hoeveel we moeten inkopen. 🛒💥

Ben jij erbij? Laat het mij weten! Stuur een DM of reageer hieronder, en wij regelen de rest! 🔥

Join Us, samen maken we er een goed begin van 2025 van! 💫

Aantal gasten; 3

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 26 november 2024

Wat een leuk idee! Woon nogal ver bij jullie vandaan en weet nog niet zeker qua werk of ik dat op oudjaarsdag red met het ov, maar ik denk er over na. 

Tof voorstel 🎇👍🏼

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 26 november 2024

ik heb eerst even met mijn ouders gechecked. ik kan erbij zij, en ook slapen dus ik meld me aan

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 23 reacties
  • 26 november 2024

Ga al doorhouden met familie anders leek me het echt gezellig vindt het heel jammer 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 28 november 2024
Aw2ko schreef:

Wat een leuk idee! Woon nogal ver bij jullie vandaan en weet nog niet zeker qua werk of ik dat op oudjaarsdag red met het ov, maar ik denk er over na. 

Tof voorstel 🎇👍🏼

Laat maar weten, opzich is het best goed bereikbaar vanaf Eindhoven. 

originalsanne schreef:

Ga al doorhouden met familie anders leek me het echt gezellig vindt het heel jammer 

Als je toch nog iets wilt doen met mensen van jou leeftijd, laat het vooral weten! 

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 90 reacties
  • 3 december 2024

Leukkk!!! Ik ben er zeker bij, 'k heb er nu al zin in!

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 3 december 2024

Ik kan er helaas niet bij zijn, sta dan namelijk op een festival 😊. Maar ik wens jullie heel veel plezier alvast!

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 9 december 2024
Stef.R schreef:

Leukkk!!! Ik ben er zeker bij, 'k heb er nu al zin in!

Zin innn!

Eva011 schreef:

Ik kan er helaas niet bij zijn, sta dan namelijk op een festival 😊. Maar ik wens jullie heel veel plezier alvast!

Ah jammer maar zeker een leuk idee, is het ook in het thema van de jaarwisseling?

JasperRooijakkers
Forum|alt.badge.img+2

Zijn er nog meer mensen die misschien hier ook nog naar toe willen gaan? Ik zoek nog plannen voor oud en nieuw in deze regio want ben op het moment nog alleen met oud en nieuw.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 26 december 2024
JasperRooijakkers schreef:

Zijn er nog meer mensen die misschien hier ook nog naar toe willen gaan? Ik zoek nog plannen voor oud en nieuw in deze regio want ben op het moment nog alleen met oud en nieuw.

Je bent altijd vrij om aan te sluiten! Laat gerust wat weten! 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 30 december 2024

Door privé omstandigheden kan dit helaas niet door gaan, ik heb alle geïnteresseerde op de hoogte gebracht en zal dit topic sluiten.  

Wie weet tot volgend jaar! ❤️

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen