Skip to main content

opzoeken naar meer contacten

Forum|alt.badge.img

Ik zou graag wat meer contact hebben en waar ik leuke dingen mee kan doen denk aan wandelen afspreken uitjes weg of iets compleet anders ik woon in Maasbracht gr sem

23 reacties

Forum|alt.badge.img+4

Hoi Sem,

Welkom in deze groep!

Mijn naam is Niels, 21 jaar en woon in Tegelen (gemeente Venlo).

Kan je wat meer over jezelf vertellen?

Groetjes, Niels

AgentPertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 19 oktober 2022
semwelters schreef:

Ik zou graag wat meer contact hebben en waar ik leuke dingen mee kan doen denk aan wandelen afspreken uitjes weg of iets compleet anders ik woon in Maasbracht gr sem

Hoi Sem,

Ik vind wandelen ook wel leuk. Sta je er voor open om een keer te gaan wandelen? Ben zelf uit de regio Weert maar stel dat dan kunnen we ergens in het midden tegemoet komen.

Groetjes Perry 

Janice33
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 21 oktober 2022

Hi, ik ben ook uit Weert & houd ook van wandelen! Dus lijkt mij best gezellig. Misschien leuk om met een groepje te doen?

AgentPertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 21 oktober 2022
Janice33 schreef:

Hi, ik ben ook uit Weert & houd ook van wandelen! Dus lijkt mij best gezellig. Misschien leuk om met een groepje te doen?

Hey,

Toevallig en dat is wel een leuk idee! Ik sta er zeker voor open! Lijkt me leuk om dat een keer af te spreken 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 22 oktober 2022

Heee

Welkom op de join us community! Wat doe je overdag? Wat zijn je hobby’s?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 22 oktober 2022
Lekkermijzelf13 schreef:

Hoi Sem,

Welkom in deze groep!

Groetjes, Niels

wat wil je weten

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 22 oktober 2022
Janice33 schreef:

ja lijkt me leuk wanneer kan jij

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 22 oktober 2022
AgentPertje schreef:
semwelters schreef:

Hoi Sem,

Ik vind wandelen ook wel leuk. Sta je er voor open om een keer te gaan wandelen? Ben zelf uit de regio Weert maar stel dat dan kunnen we ergens in het midden tegemoet komen.

Groetjes Perry 

leuk wanneer kan je

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 22 oktober 2022
Quinty schreef:

Heee

Welkom op de join us community! Wat doe je overdag? Wat zijn je hobby’s?

ik werk van maandag tot vrijdag en op zaterdag licht eraan waar ik zin in heb en mijn hobby,s zijn muziek maken wandelen reizen en ik ben avontuurlijk

Janice33
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2022
semwelters schreef:
AgentPertje schreef:
semwelters schreef:

Hoi Sem,

Groetjes Perry 

leuk wanneer kan je

Mij passen avonden en weekenden meestal het beste, maar omdat het nu zo snel donker is denk ik dat een zaterdag of zondag het makkelijkst is. 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 22 oktober 2022

Tip van een moderator; Als je @ (bijveelbeeld @quinty) en dan de naam type krijgt die gene een melding =)

@AgentPertje @Lekkermijzelf13 @Janice33 @semwelters 

AgentPertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 22 oktober 2022
Janice33 schreef:
semwelters schreef:
AgentPertje schreef:
semwelters schreef:

Hoi Sem,

Groetjes Perry 

leuk wanneer kan je

Mij passen avonden en weekenden meestal het beste, maar omdat het nu zo snel donker is denk ik dat een zaterdag of zondag het makkelijkst is. 

Zullen we een zaterdag dan een keer gaan wandelen? Zeg maar wat je uitkomt

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 23 oktober 2022
Janice33 schreef:
semwelters schreef:
AgentPertje schreef:
semwelters schreef:

Hoi Sem,

Groetjes Perry 

leuk wanneer kan je

ik kan ook idd meestal de zaterdagen en zondagen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 23 oktober 2022
AgentPertje schreef:
Janice33 schreef:
semwelters schreef:
AgentPertje schreef:
semwelters schreef:

Hoi Sem,

Groetjes Perry 

leuk wanneer kan je

ik kan eigelijk alle zaterdagen dus roep maar een datum

AgentPertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 24 oktober 2022
semwelters schreef:
AgentPertje schreef:
Janice33 schreef:
semwelters schreef:
AgentPertje schreef:
semwelters schreef:

Hoi Sem,

Groetjes Perry 

leuk wanneer kan je

ik kan eigelijk alle zaterdagen dus roep maar een datum

Aanstaande zaterdag heb ik nog niks gepland dus dan zou het voor mij wel in principe kunnen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 24 oktober 2022

ik kan ook dus goed afgesproken @AgentPertje jij kwam uit weert zoja dan kom ik wel naar weert

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 30 oktober 2022
Lekkermijzelf13 schreef:

Hoi Sem,

Welkom in deze groep!

Groetjes, Niels

hoi ik zal mij even voorstellen @Lekkermijzelf13 

ik ben Sem welters woon in Maasbracht klein dorpje in midden Limburg ben bijna 24 jaar mijn hobby's zijn wandelen ik doe aan muziek en ik werk bij de gamma  

Forum|alt.badge.img+4

Hoi @semwelters 

Leuk dat je, je even voorstelt.

Maasbracht, dat ken ik wel.

Speel jezelf muziek? 

Vind je het leuk om bij de Gamma te werken? Heb je daar een specifieke taak/afdeling? Of doe je van alles? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 5 juni 2023

Ik doe alles

• 85 reacties
  • 6 juni 2023

Hey Sem, Ik ben Roy 27 jaar en Ik kom uit Ittervoort das dus lekker in de buurt. het lijkt me leuk om kennis te maken en wellicht eens wat te gaan ondernemen. ik vind wandelen ook wel leuk om te doen. als je nog contacten zoekt dan hoor ik het graag😀

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 17 reacties
  • 6 juni 2023

Hey Roy maat ik wil best wel een wat doen hoor

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 25 juni 2023

@Janice33 @AgentPertje 

Hey,

Ik woon zelf in Nederweert, zouden jullie het leuk vinden om een keer te wandelen?

Ik ben Juul 26 jaar oud werk in een supermarkt en hou van wandelen.

Dioques
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 2 reacties
  • 30 juni 2023

Hey,

Ik ben Dion 25 jaar woon in Tegelen en zou graag een keer mee wandelen

Gr Dion

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen