Skip to main content
Enthusiast
October 18, 2022

opzoeken naar meer contacten

• October 18, 2022
  • 23 reacties
  • 257 × bekeken

Ik zou graag wat meer contact hebben en waar ik leuke dingen mee kan doen denk aan wandelen afspreken uitjes weg of iets compleet anders ik woon in Maasbracht gr sem

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

23 reacties

Supercharger
    October 19, 2022

Hoi Sem,

Welkom in deze groep!

Mijn naam is Niels, 21 jaar en woon in Tegelen (gemeente Venlo).

Kan je wat meer over jezelf vertellen?

Groetjes, Niels

AgentPertje
    Supercharger
    October 19, 2022

Ik zou graag wat meer contact hebben en waar ik leuke dingen mee kan doen denk aan wandelen afspreken uitjes weg of iets compleet anders ik woon in Maasbracht gr sem

Hoi Sem,

Ik vind wandelen ook wel leuk. Sta je er voor open om een keer te gaan wandelen? Ben zelf uit de regio Weert maar stel dat dan kunnen we ergens in het midden tegemoet komen.

Groetjes Perry 

PS
    Janice33
    Socializer
    October 21, 2022

Hi, ik ben ook uit Weert & houd ook van wandelen! Dus lijkt mij best gezellig. Misschien leuk om met een groepje te doen?

AgentPertje
    Supercharger
    October 21, 2022

Hi, ik ben ook uit Weert & houd ook van wandelen! Dus lijkt mij best gezellig. Misschien leuk om met een groepje te doen?

Hey,

Toevallig en dat is wel een leuk idee! Ik sta er zeker voor open! Lijkt me leuk om dat een keer af te spreken 

PS
    Quinty
    Myth
    October 22, 2022

Heee

Welkom op de join us community! Wat doe je overdag? Wat zijn je hobby’s?

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Enthusiast
    October 22, 2022

Hoi Sem,

Welkom in deze groep!

Mijn naam is Niels, 21 jaar en woon in Tegelen (gemeente Venlo).

Kan je wat meer over jezelf vertellen?

Groetjes, Niels

wat wil je weten

Enthusiast
    October 22, 2022

ja lijkt me leuk wanneer kan jij

Enthusiast
    October 22, 2022

Hoi Sem,

Ik vind wandelen ook wel leuk. Sta je er voor open om een keer te gaan wandelen? Ben zelf uit de regio Weert maar stel dat dan kunnen we ergens in het midden tegemoet komen.

Groetjes Perry 

leuk wanneer kan je

Enthusiast
    October 22, 2022

Heee

Welkom op de join us community! Wat doe je overdag? Wat zijn je hobby’s?

ik werk van maandag tot vrijdag en op zaterdag licht eraan waar ik zin in heb en mijn hobby,s zijn muziek maken wandelen reizen en ik ben avontuurlijk

Janice33
    Socializer
    October 22, 2022

Hoi Sem,

Groetjes Perry 

leuk wanneer kan je

Mij passen avonden en weekenden meestal het beste, maar omdat het nu zo snel donker is denk ik dat een zaterdag of zondag het makkelijkst is.