Skip to main content

Opzoek naar Efteling fans

• August 10, 2025
  • 17 reacties
  • 305 × bekeken

Dalhzura
Forum|alt.badge.img+4

Heya! Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets heb geplaatst, dus misschien is het weer eens tijd mensen te ontmoeten en leuke dingen te ondernemen! Daarom de vraag: zijn er hier Efteling fans die zin hebben om binnenkort eens af te spreken? En misschien is het ook leuk voor mensen met abonnement om vaker af te spreken!

laat gerust een reactie achter of stuur een DM! 

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • August 10, 2025

Hey, Ik heb geen abonnement maar zou het wel heel leuk vinden om een keer af te spreken voor de Efteling met een gezellig groepje.

Shivanie
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • August 10, 2025

Ik ben wel een grote Efteling fan.

Ik heb helaas geen abonnement.

Dalhzura
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 11, 2025

Hey, Ik heb geen abonnement maar zou het wel heel leuk vinden om een keer af te spreken voor de Efteling met een gezellig groepje.

Ik ben wel een grote Efteling fan.

Ik heb helaas geen abonnement.

Heb jullie beide een DM gestuurd! 

Forum|alt.badge.img+2
  • Explorer
  • August 11, 2025

hoi, ik vind de efteling ook echt heel leuk! ik heb helaas geen abbonement omdat ik best wel ver er vandaan woon

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • August 12, 2025

Goedemorgen,

ik ben zeker een Efteling fan alleen woon ik er 2 uur vandaan

Dalhzura
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 12, 2025

Misschien handig om erbij te zeggen; iedereen die zin heeft, ondanks wel of geen abonnement, is uiteraard welkom! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • August 12, 2025

Mij lijkt het ook super leuk om mee te gaan 

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • August 13, 2025

ik ben een groot Efteling fan en heb ook een abonnement, lijkt me zeker leuk om een keer met een groepje te gaan!

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • August 19, 2025

Lijkt me leuk om een keer mee te gaan

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • August 19, 2025

Zelf hebben mijn gezin en ik ook een abonnement, laat maar weten als het je leuk lijkt eens te gaan.

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Ik ben fan van attractieparken.dus count me in! Moet het dan met dit en Dat bespreken (is prive met wie ik het ga bespreken,  is buiten hierom)ook qua geld.

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • August 19, 2025

Snap ik 

Jens
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • August 19, 2025

Ik ben toevallig 30 augustus in de efteling!

jver
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • August 21, 2025

Hoi 

Is ff gelden dat ik er geweest ben.

Maar wil er zeker nog een keer heen.

Heb geen abonnement.

Dalhzura
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 21, 2025

Ik ga straks de whatsappgroep aanmaken, dus als mensen erin willen mogen ze een DM sturen! 

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • August 21, 2025

Wij hebben nu een groepje van 5 mensen uit groningen wat 13september naar de efteling gaat.

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoii, ik heb even een disclaimer aan je bericht toegevoegd. Dit ook omdat je aangeeft een groepsapp aan wilt gaan maken. Groetjes Britt :)