Op zoek naar wandel- en/of uitgaans/festivalmaatje(s) - Omgeving Zeist/Utrecht

  • 19 April 2024
  • 3 reacties
  • 60 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hoi allemaal!

Ik heb mij een hele tijd geleden al voorgesteld en al een hele hoop mensen gesproken en een paar ook ontmoet, maar nog niets gevonden wat ook echt blijvend is. Daarom even een nieuwe poging om te kijken of er mensen zijn die interesse hebben om danwel zo nu en dan te gaan wandelen of juist graag een avondje uitgaan in een kroeg/club/etc of een dagje naar een festival. Dit kan zowel één op één of in een groepje :). Ik woon zelf in Zeist, dus mijn voorkeur gaat (vooral voor het wandelen) uit naar die omgeving, maar ik ben vrij flexibel en Amsterdam of Rotterdam zouden bijvoorbeeld ook een optie kunnen zijn. Schroom in ieder geval niet als je niet direct daar woont, maar het toch leuk lijkt om iets te gaan doen. Ik vind het wel zo fijn om elkaar eerst even via DM of een ander medium wat beter te leren kennen om te kijken of er ook een klik is.

Groetjesss Bart :)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heey!

Welke festivals vind je allemaal leuk om heen te gaan?😄

Reputatie 3
Badge +4

Hoi @Charlotte!

Ik ben in het verleden al vaak naar Solar en Stereo Sunday geweest. Ook wel eens bij Latin Village en Hard Bass geweest. Ga jij wel eens naar en festival en zo ja, welke dan?

Reputatie 5
Badge +5

Hey! 

Ik ben zelf 25 jaar en woon op de Veluwe (Regio Noord-Veluwe). Leuke hobby's! Ik vind het ook leuk om te wandelen.

 

Ben je al bekend met de Discord server? Zo join je onze Discord! | Join Us community (join-us.nu)

Het is erg gezellig en ook hier worden regelmatig evenementen gedaan.

 

Je mag mij altijd een berichtje sturen op Discord (reneevdm) of op de Community!

Reageer