Skip to main content

Must see in Londen.

• December 17, 2025
  • 10 reacties
  • 85 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal.

Over 2 dagen ga ik al naar Londen maar weet nog niet echt wat voor plekken ik gezien moet hebben als ik daar ben. Hebben jullie misschien tips?

10 reacties

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

De reuzenrad sowieso (als die er nog is)

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • December 17, 2025

Londen Bridge en londen eye zijn mooi om te bezoeken en wat echt de moeite waard is is het raf museum daar hebben ze 1 van de laatste overgebleven stuka s en en de Cathedral is echt n must see zo mooi en groot hoop dat je het leuk daar gr.jo.jo

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Sam, China town is leuk om doorheen te lopen en te kijken of je wat leuks/lekkers vindt. Groetjes Britt

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Ik vind zelf piccadilly Circus leuk om door te lopen, maar ook zeker bezienswaardigheden als Bog Ben en London Eye zijn zeker de moeite waard als je in de buurt bent! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 17, 2025

Ik weet niet of je voetbal interessant vind? Zitten in Londen 3 grootte voetbalclubs: Arsenal, Chelsea, Tottenham Hotspur.

Dan zou ik ook wedstrijd van Tottenham bezoeken zaterdag, die spelen dit weekend thuis tegen Liverpool (mocht het niet uitverkocht zijn). Met daarbij veel Nederlandse voetballers in beide teams.

Ik wens je een prettige weekend in Londen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Myth
  • December 17, 2025

Ga naar The British Museum, het is gratis 🙂

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • December 18, 2025

Buckingham Palace en een shopping mall raad ik aan 

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • December 18, 2025

Recent nog geweest hierbij mijn tips.

reis met de metro, dit is een goede manier om de stad te verkennen. Inchecken kan gewoon met je betaalpas/contactloos.

must see:

Big Ben

Picadilly circus

buckingham palace
the shard (beter uitzicht dan de London eye) voorkeur in de avond ivm verlichting stad.

The Shrek experience, klinkt stom maar echt een aanrader.

Bouw je eigen LEGO poppetje (met print) in de LEGO store.

De kerst verlichting in de straten.

Harrods - als je van drukte houdt…

Handige app:

Tfl Go (reisplanner OV)

eventueel Valutaconverter

Voor de rest lekker genieten van het ontbijt in de vele restaurantjes en de verschillende pubs :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Explorer
  • December 18, 2025

Wow. wat veel tips. Super bedankt hiervoor.

De reuzenrad sowieso (als die er nog is)

Hoi FurryGamerzz.paprika. Het reuzenrad is er is er inderdaad nog alleen ben ik helaas te laat voor de tickets. Wel bedankt voor de tip.

Londen Bridge en londen eye zijn mooi om te bezoeken en wat echt de moeite waard is is het raf museum daar hebben ze 1 van de laatste overgebleven stuka s en en de Cathedral is echt n must see zo mooi en groot hoop dat je het leuk daar gr.jo.jo

Hoi jo.jo. Heel erg bedankt voor de tip. Hou zelf ook van oude vliegtuigen. Helaas is het museum te ver uit het centrum dus zal deze op nummer 1 zetten wanneer ik weer naar Engeland ga.

Hoi Sam, China town is leuk om doorheen te lopen en te kijken of je wat leuks/lekkers vindt. Groetjes Britt

Hoi Britt. Gaan we zeker even kijken. Heel erg bedankt voor de tip.

Ik vind zelf piccadilly Circus leuk om door te lopen, maar ook zeker bezienswaardigheden als Bog Ben en London Eye zijn zeker de moeite waard als je in de buurt bent! 

Hoi patjevoordesfeer. Ben inderdaad van plan om naar de de Queen Elizabeth tower alleen ben ik te laat voor de London Eye. Ik zal zekr naar het piccadilly circus gaan. Bedankt voor de tips.

Ik weet niet of je voetbal interessant vind? Zitten in Londen 3 grootte voetbalclubs: Arsenal, Chelsea, Tottenham Hotspur.

Dan zou ik ook wedstrijd van Tottenham bezoeken zaterdag, die spelen dit weekend thuis tegen Liverpool (mocht het niet uitverkocht zijn). Met daarbij veel Nederlandse voetballers in beide teams.

Ik wens je een prettige weekend in Londen.

Hoi Avatar Tano. Ik vind het een heel leuk idee. Helaas vindt mijn moeder het niks en mijn pa zegt dat we te weinig tijd hebben. Wel bedankt voor de tip.

Ga naar The British Museum, het is gratis 🙂

Hoi Ishwar. The Brittish Museum staat inderdaat op ons lijstje. Wel bedankt voor de tip.

Buckingham Palace en een shopping mall raad ik aan 

Hoi Bevrorende. Ik ga inderdaad naar Buckingham palace. Heb jij recomendaties voor een goede tijd om daarheen te gaan en welke shopping mall raad jij aan? Bedankt voor de tips.

Recent nog geweest hierbij mijn tips.

reis met de metro, dit is een goede manier om de stad te verkennen. Inchecken kan gewoon met je betaalpas/contactloos.

must see:

Big Ben

Picadilly circus

buckingham palace
the shard (beter uitzicht dan de London eye) voorkeur in de avond ivm verlichting stad.

The Shrek experience, klinkt stom maar echt een aanrader.

Bouw je eigen LEGO poppetje (met print) in de LEGO store.

De kerst verlichting in de straten.

Harrods - als je van drukte houdt…

Handige app:

Tfl Go (reisplanner OV)

eventueel Valutaconverter

Voor de rest lekker genieten van het ontbijt in de vele restaurantjes en de verschillende pubs :)

Hoi DylQuest. Wat een grote lijst zeg. Heb nog niet gehoord van een lego poppetje maken of The Shrek experience. Ik zal hier zeker onderzoek naar doen. Heel erg bedankt voor de tips.

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Sam, nog een laatste tip: als je zin hebt in een cupcake dan raad ik je Lola's cupcakes aan!