Skip to main content

Mensen die wat met mij willen ondernemen buitenshuis gedurende wat er nog over is mijn vakantie

• July 23, 2023
  • 0 reacties
  • 55 × bekeken

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Hoewel ik mij recentelijk eerder opnieuw heb voorgesteld, wil ik kijken of dit topic wat meer effect heeft als ik het wat simpeler en beknopter hou.

Niet geschoten is altijd mis en hoewel ik met ontzettend veel plezier aan Dungeons & Dragons, lezen en gamen doe bijvoorbeeld wil ik er daarnaast écht en dan bedoel ik ook écht meer uit kunnen samen met mensen, wat ik heel erg mis.

Waar dit topic om draait is onderstaande vraag:

Wie (van 20-25, 26, 27, 28 jaar is ook geen issue wat mij betreft) heeft er tijd, zin en interesse om met mij wat buitenshuis te gaan ondernemen? (liefst gedurende wat er nog over is van mijn vakantie, beetje overdag)

Dit kan van alles zijn; terrasje pakken, lunchen + ergens gaan winkelen, naar musea gaan, film pakken (mij lijkt het bijvoorbeeld leuk naar de Haunted Mansion remake te gaan 28 juli of iets daarna).

Sportieve activiteiten die veel inspanning vergen kijkend naar mijzelf kunnen achterwegen worden gelaten zeg ik alvast.

Wil je nou weten wie ik een beetje ben, wat mijn hobby's en interesses zijn? Kijk dan naar mijn opnieuw voorstellen topic. Ik ga daar trouwens nog op reageren; zou dit eigenlijk van het weekeind doen maar zat/zit niet zo heel lekker in mijn vel dus dat doe ik zodra ik wakker ben weer.

Reageer op dit topic met een geschreven reactie of stuur mij een privébericht. 

!! Belangrijk !!

Ik ben afhankelijk van OV (bus, trein) dus kan, afhankelijk van de tijd en afstand niet al te ver reizen. Ik kom uit regio Midden Nederland & omgeving. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.