Skip to main content

Meeting in Rotterdam

• 20 August 2024
  • 21 reacties
  • 562 × bekeken

Fem391
Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal! 

Na een hele lange poos weggeweest te zijn van Join Us, is het tijd om weer eens wat actiever te zijn.😅😜

Ik ben zelf afgelopen week (weer) terug verhuisd naar regio Rotterdam vanuit Drenthe. Nu heb ik de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen, voor langere termijn als het klikt. En de beste manier om dat te doen is denk ik door gewoon eens wat af te spreken! Het liefst met een groepje leeftijdsgenoten 22-26 jaar(?) zodat de kans groter is om mentaal te levelen. 🙃 Het lijkt mij zelf een goed idee om dit in Rotterdam te doen, omdat dit heel centraal ligt.

Zelf denk ik dat contact een betere kans heeft van overleven als je elkaar in het echt hebt gezien. Anders verwatert het vaak na loop van tijd. 

Dusss... lijkt dit je leuk? Reageer dan even hieronder met een leuk berichtje, beetje info over jezelf en wie weet tot snel! 😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

21 reacties

F.kocaa
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 20 augustus 2024

Hallo, ik ben Fethi. Ik ben 28. Ik hoop dat dat geen probleem is. Ik woon ongeveer 4 jaar in Nederland, maar sinds 7 maanden in Rotterdam. Helaas heb ik geen Nederlandse vrienden. Mijn taalniveau is B1-B2. Het vergt dus wat geduld om met mij te communiceren 😔 Ik hou van voetbal, kamperen, wandelen en sporten in de sportschool. 

Fem391
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 22 reacties
  • 20 augustus 2024
F.kocaa schreef:

Hallo, ik ben Fethi. Ik ben 28. Ik hoop dat dat geen probleem is. Ik woon ongeveer 4 jaar in Nederland, maar sinds 7 maanden in Rotterdam. Helaas heb ik geen Nederlandse vrienden. Mijn taalniveau is B1-B2. Het vergt dus wat geduld om met mij te communiceren 😔 Ik hou van voetbal, kamperen, wandelen en sporten in de sportschool. 

Hey Fethi, de leeftijd is maar gewoon een indicatie hoor! Absoluut geen harde eis. :)

Mag ik vragen naar je roots? Ik vind trouwens dat je in vier jaar al erg goed Nederlands kunt als ik dat zo lees! Goede spelling en woordenschat.😜 (Ik heb een tijd Nederlandse les gegeven aan "niet-Nederlandse studenten", vandaar😊) 

Lijkt het je eventueel een idee om binnenkort deel te nemen aan een groepsapp als er genoeg interesse is voor het initiatief? Let me know!!

F.kocaa
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 20 augustus 2024

A

F.kocaa
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 20 augustus 2024
Fem391 schreef:
F.kocaa schreef:

Hey Fethi, de leeftijd is maar gewoon een indicatie hoor! Absoluut geen harde eis. :)

Mag ik vragen naar je roots? Ik vind trouwens dat je in vier jaar al erg goed Nederlands kunt als ik dat zo lees! Goede spelling en woordenschat.😜 (Ik heb een tijd Nederlandse les gegeven aan "niet-Nederlandse studenten", vandaar😊) 

Lijkt het je eventueel een idee om binnenkort deel te nemen aan een groepsapp als er genoeg interesse is voor het initiatief? Let me know!!

Ik kom uit Turkije. Ja, ik wil me graag bij de groep aansluiten. Maar zelfs als we niet genoeg leden hebben om een groep te vormen, wil ik je graag ontmoeten en met je praten. Ik doe echt mijn best om hier locaal vrienden te maken. 

SlaapkopAmy
Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 35 reacties
  • 20 augustus 2024

Hey, het lijkt mij wel leuk om een groepje te vormen en of onderling contact :)

Ik woon pal naast rotterdam en zou in principe met kleine 20 minuten op beurs staan (via ov).

Corne.v
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 21 augustus 2024

Heya!

Lijkt me leuk, ik ben echter wel 21 (april wordt ik 22) weet niet of dat een hele grote issue is?

Woon in Alphen aan den RIjn, echter zit me nieuwe werk als touringcarchauffeur in Alblasserdam (net onder Rotterdam)

Dus zal ik tegenwoordig heel veel in Rotterdam te vinden zijn.

Daarnaast zit ik op basketbal, houd ik van reizen, autorijden, Formule 1, beetje voetbal en vooral gewoon me eigen ding doen!

Laat maar weten :)

Bloomflower
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 25 reacties
  • 28 augustus 2024

Hey! Ik ben fleur, 25 jaar en woon sinds een jaar in Noordwijk aan zee. Het lijkt mij leuk om in contact te komen :)

Ronald
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 5 reacties
  • 3 september 2024

Jow! ik ben Ronald, 20 jaar en ik kom uit zoetermeer(een tram+metro verderop).

mijn passies zijn auto`s, gamen en airsoften, ook hou ik veel van mezelf uitdagen bij het beoefenen van sporten.

het lijkt me echt een tof idee om wat gezamelijk te ondernemen in rotterdam hopelijk tot snel!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 29 reacties
  • 4 september 2024

Hoi iedereen. Ik heet Nawal. Ik ben 26 jaar oud. Ik woon sinds 3 jaar in Leidschendam-Voorburg. Ik werk momenteel niet vanwege medische redenen. Ik heb wel dagbesteding bij de paarden. Daar word ik heel gelukkig van. Ik ben een huismus. Ik zit heel veel thuis. Ik hou ook wel van buiten zijn met de juiste mensen om mij heen. Ik heb gevoel voor humor. Ik ben lekker spontaan. Ik hou van nieuwe dingen uitproberen. Ik hou van avontuur. Ik wil graag meer van de wereld zien en genieten. Ik sta voor veel dingen open. Ik ben vrij rustig van mezelf. Ik sta open voor nieuwe vriendschappen. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 7 september 2024

Hey,

Ik woon in Houten, onder de rook van Utrecht (ik weet het, het is even reizen met het OV), maar het lijkt me leuk om af te spreken. Ik word binnenkort 28 jaar. Hopelijk is dat geen probleem.

Guus 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 10 september 2024

Ik kom van origine uit omgeving Rotterdam maar woon momenteel tijdelijk in Amsterdam, lijkt me leuk om in contact te komen! :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 10 september 2024

Zou het wat zijn om een whatsapp groep aan te maken? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 10 september 2024

Hey goedenavond Fem

Leuk om je bericht te lezen!

Ik ben Marc, 26 jaar en woonachtig in omgeving Dordrecht. Gelukkig kun je vanuit dordrecht overal komen:)

Mijn hobby's zijn sporten, sport kijken, wandelen, beetje Netflix, en sindskort ook druk bezig met een kitten!

Mocht je het leuk vinden elkaar beter te leren kennen hoor ik het graag!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 10 september 2024

Hoi, het lijkt mij heel leuk om aan te sluiten!

Ik ben Santje, ik ben 24 jaar en ik woon in Leiden. Mijn hobby's zijn paardrijden, zingen, theater en wandelen. Ik hou van avonden thuis, bordspel spelen met een kopje thee erbij, maar af en toe er uit vind ik ook leuk!

Harm
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 71 reacties
  • 11 september 2024

Ja leuk

Lauren
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 27 reacties
  • 5 oktober 2024

Hey,

Ik ben 25 en woon in Pijnacker (15 minuten met metro naar Rotterdam).

Lijkt me leuk om je wat beter te leren kennen! Stuur me gerust een berichtje :)

Lau

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 6 oktober 2024

Leuk, ik woon in de buurt.

• 2 reacties
  • 6 oktober 2024

Hoi, ik ben Jasper, 24 jaar oud en ik kom uit Rotterdam. Ik zou, als het mogelijk is, graag willen aansluiten bij de groepsapp.

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 94 reacties
  • 6 oktober 2024

Hey! Robbie 25 jaar hier. Ik woon zelf in Leiden, maar ik kom vrij regelmatig in Rotterdam. Lijkt me leuk om me bij een meeting aan te sluiten als dit nog niet heeft plaatsgevonden!

SanSim
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 12 oktober 2024

Heyhey! 

Ik ben Sanne, 22 jaar en woon ook in Rotterdam. Het lijkt mij gezellig om eens af te spreken :) 

Ik schrijf graag, hou van poezie en creatieve dingen. Je kan me ook zeker vinden op de bank met een goede film of serie. Ook hou ik van 'bijzondere' activiteiten. (Denk aan een auto slopen, bijl werpen, in een escape prison met acteurs ect) 

Kawasakiz750
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 13 oktober 2024

Hai Femke,

Mijn naam is Jazz en ik ben 27 jaar oud. Ik woon in Ridderkerk en werk in Rotterdam.

Ik houd van winkelen, terrasjes pakken, sporten, motorrijden en nog veel meer.

Het lijkt mij erg gezellig om ergens in Rotterdam een drankje te doen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen