Skip to main content

Meet up: Vrijdag 2 december 2022 

• 23 november 2022
  • 28 reacties
  • 397 × bekeken

Quinty
Forum|alt.badge.img+10

Meet up: Vrijdag 2 december 2022

De reacties onder dit topic zijn verplaats vanuit het vorige topic

Op de community is er een superleuk leuk idee ontstaan. In overleg hebben we (moderators) besloten een apart topic (speciaal voor deze dag) aan te maken om het overzicht te houden. Zodat het voor jou duidelijk is, maar ook voor de nieuwe mensen op de community.

Vanwege mijn lage energielevel kan ik niet alles in mijn eentje. Zijn er mensen die willen helpen organiseren? Dan mag je mij een privé berichtje sturen. De community is tenslotte voor en maar ook door jullie.

Er is een middag en avondprogramma dat overloopt naar de avond. Zodat iedereen die wilt na werk kan aansluiten. Tussentijds aansluiten mag natuurlijk ook. 

Als blijkt dat er in de middag of avond geen animo is wordt deze tijd geschrapt.  

Informatie over de dag:

Op vrijdag 2 december 2022 gaan we een leuke dag en/of avond beleven in Utrecht.

In de middag meten we om 15:00 uur op Utrecht centraal bij de trap van spoor 1,2, 3 en 4. 

Als iedereen er is lopen we naar beagles & beans. Dit is een erg leuk koffietentje in hoog Catharijne. Je bent niet verplicht iets te bestellen.
Als we iets lekkers hebben gedronken en gegeten kunnen we de winkels verkennen in hoog Catharijne. We zouden ook de stad in kunnen als het mooi weer is. Of naar het Nijntje? Wil je naar huis? Geen probleem. Doe vooral wat goed voelt. 

In de avond meteen om 18:00 uur op Utrecht centraal bij de trap van spoor 1,2, 3 en 4.

Als iedereen er is lopen we naar plek smulers & burger king om een frietje/patatje te halen. Wil je iets anders eten? Er zijn genoeg plekjes waar je iets kan bestellen of halen. Kom daarna gerust bij ons zitten om het op te eten. 
We hebben een gezellige avond, wie neemt er een kaartspel mee? Heb jij nog een ander leuk spel liggen? Ook kunnen we een rondje lopen in hoog Catharijne als dat nog open is.

Rond 21:00 uur zullen we proberen een eind aan breien. Wil je eerder naar huis? Geen enkel probleem.

Kom je ook?

Stuur mij een privé berichtje als je ook komt en hoe laat je er ongeveer zal zijn. Ik ben van plan om een groepsapp aan te gaan maken met de laatste updates. Deze groeps-app zal ik woensdag avond pas gaan aanmaken. Voel je vooral niet verplicht om je nummer te delen als je dat NIET wilt. 

@jeroennn  of  @Lyddea zullen gaan helpen =)

Uitgelichte reactie

30 november 2022

Heee 

Voor de gene die nog mee willen en nog niet in de WA groep zitten, willen jullie mij even een berichtje doen met je nummer of laten weten dat ik je via de community op de hoogte hou

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

28 reacties

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 40 reacties
  • 24 oktober 2022

Hey als er nog iets gebeurt zou ik graag ook mee gaan!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 20 november 2022

Heyy allemaal

Ik zou ook graag mee willen met een gezellig uitje. 

Ananan
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 20 november 2022

Hoi! Mij lijkt het ook erg leuk om mee te gaan :)

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 20 november 2022

Hey! Lijkt mij leuk om mee te gaan. 

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 21 november 2022

Hoooi!

Ik zou ook graag mee willende het uitje als dit nog mogelijk is :)

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 22 november 2022

Ik zou ook graag mee willen.

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Myth
  • 649 reacties
  • 23 november 2022

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 november 2022

Heel leuk! Ik ben dan wel in Utrecht maar helaas aan het werk 🥲🥲 misschien dat ik sommige van jullie voorbij zie rijden 🙈 

Maar ik wens degenen die wel gaan heel veel plezier en ik ben benieuwd naar wat jullie ervaringen zijn erna!! 

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 40 reacties
  • 23 november 2022

@Quinty 

Ik heb al bericht geliket

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 23 november 2022

I'm in :)

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 23 november 2022

Ik twijfel nog een beetje

• 0 reacties
  • 23 november 2022

Is de orginele topic starter daar wel op de hoogte van? Lijkt mij een beetje respectloos om haar zaak over te nemen en dan volgens haar niet te betrekken?

• 0 reacties
  • 23 november 2022

Met alle respect

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Myth
  • 649 reacties
  • 23 november 2022

@Glorfindel Yes, we hebben alles doorgenomen =) en besproken het is oké.

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 23 november 2022

Heel leuk! Ik kom denk ik in de middag

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 24 november 2022

Helaas kan ik niet! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 24 november 2022

Ik ben er ook bij!

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 24 november 2022

@jeroennn beetje off topic, maar ik kan je privé berichtje niet beantwoorden. Er staat dat je alleen berichten kan ontvangen van mensen die je volgt ;). 

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 25 november 2022
Bart1997 schreef:

@jeroennn beetje off topic, maar ik kan je privé berichtje niet beantwoorden. Er staat dat je alleen berichten kan ontvangen van mensen die je volgt ;). 

Ah ja had per ongeluk dit aangezet bij instellingen maar heb ik nu weer teruggezet als het goed is!

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 40 reacties
  • 25 november 2022

@Quinty ik wil wel helpen organiseren als dat nog nodig is 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Myth
  • 649 reacties
  • 25 november 2022

Top @jeroennn en @Lyddea zullen gaan helpen als er genoeg aanmaeldingen zijm

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Myth
  • 649 reacties
  • 25 november 2022

Aangezien er nog null aanmeldingen zijn voor de avond wordt deze geschrapt. =) 

Meméy
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 26 november 2022

Hoi, ik zou ook graag willen meegaan? Kan dat nog

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Myth
  • 649 reacties
  • 27 november 2022

@Meméy yes stuur maar een pb 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Myth
  • 649 reacties
  • 30 november 2022
Uitgelichte reactie

Heee 

Voor de gene die nog mee willen en nog niet in de WA groep zitten, willen jullie mij even een berichtje doen met je nummer of laten weten dat ik je via de community op de hoogte hou

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen