Meet up: Vrijdag 2 december 2022
De reacties onder dit topic zijn verplaats vanuit het vorige topic
Op de community is er een superleuk leuk idee ontstaan. In overleg hebben we (moderators) besloten een apart topic (speciaal voor deze dag) aan te maken om het overzicht te houden. Zodat het voor jou duidelijk is, maar ook voor de nieuwe mensen op de community.
Vanwege mijn lage energielevel kan ik niet alles in mijn eentje. Zijn er mensen die willen helpen organiseren? Dan mag je mij een privé berichtje sturen. De community is tenslotte voor en maar ook door jullie.
Er is een middag en avondprogramma dat overloopt naar de avond. Zodat iedereen die wilt na werk kan aansluiten. Tussentijds aansluiten mag natuurlijk ook.
Als blijkt dat er in de middag of avond geen animo is wordt deze tijd geschrapt.
Informatie over de dag:
Op vrijdag 2 december 2022 gaan we een leuke dag en/of avond beleven in Utrecht.
In de middag meten we om 15:00 uur op Utrecht centraal bij de trap van spoor 1,2, 3 en 4.
Als iedereen er is lopen we naar beagles & beans. Dit is een erg leuk koffietentje in hoog Catharijne. Je bent niet verplicht iets te bestellen.
Als we iets lekkers hebben gedronken en gegeten kunnen we de winkels verkennen in hoog Catharijne. We zouden ook de stad in kunnen als het mooi weer is. Of naar het Nijntje? Wil je naar huis? Geen probleem. Doe vooral wat goed voelt.
In de avond meteen om 18:00 uur op Utrecht centraal bij de trap van spoor 1,2, 3 en 4.
Als iedereen er is lopen we naar plek smulers & burger king om een frietje/patatje te halen. Wil je iets anders eten? Er zijn genoeg plekjes waar je iets kan bestellen of halen. Kom daarna gerust bij ons zitten om het op te eten.
We hebben een gezellige avond, wie neemt er een kaartspel mee? Heb jij nog een ander leuk spel liggen? Ook kunnen we een rondje lopen in hoog Catharijne als dat nog open is.
Rond 21:00 uur zullen we proberen een eind aan breien. Wil je eerder naar huis? Geen enkel probleem.
Kom je ook?
Stuur mij een privé berichtje als je ook komt en hoe laat je er ongeveer zal zijn. Ik ben van plan om een groepsapp aan te gaan maken met de laatste updates. Deze groeps-app zal ik woensdag avond pas gaan aanmaken. Voel je vooral niet verplicht om je nummer te delen als je dat NIET wilt.