Skip to main content

Mede concert/festival/muziek liefhebbers gezocht

• 17 juni 2023
  • 6 reacties
  • 342 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, mijn naam is Emma ben 20. En ben gek op muziek

Houd je van bepaalde artiesten waar jij net als ik uren over kan praten (oeps😅). Mis een beetje die vrienden op dat vlak ofzo, ik voel me daar soms best alleen in, terwijl ik dat niet (meer) bij andere dingen heb

Hier een paar artiesten.

MEAU (hier ben ik echt Fan van!)

S10

Chef's special

Froukje

Nothing but thieves

Bente

Krezip

Maan

Davina Michel

Snelle

En nog veel meer, maar hierbij een paar

Daarnaast, houd ik ook heel erg van naar festivals gaan, maar ook daarin mis ik soms mensen!

Dus lijkt je dit leuk?. Stuur me dan even een berichtje, en hopelijk komt daar echt wat uit!😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Cherra
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 12 reacties
  • 17 juni 2023

hey wat leuk ik heb er zeker intresse in lijkt mij wel leuk stuur mij maar een berichtje 

Flo
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 18 juni 2023

Hey Emma, leuk lijstje artiesten. Ik hou ook erg van festivals. Mijn vrienden zijn er ook niet zo van en gaan niet mee tenzij ik ze met veel moeite mee sleur :P, dus ik herken het wel.

Voel je vrij me een berichtje te sturen

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 18 juni 2023

Hoi Emma,

Leuke artiesten! Sommige ken ik niet, maar heb wel interesse om nieuwe muziek te leren kennen. Daarnaast ben ik zelf ook op zoek naar festivalmaatjes. Mijn vrienden zijn wat introverter en willen liever niet mee. Voel je vrij om mij een berichtje te sturen :)

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 22 reacties
  • 18 juni 2023

Heyy wat leuk! Ik ben zelf afgelopen mei naar een concert van Krezip geweest en ik ga in oktober naar Chef’special!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 18 juni 2023
Nathalie22 schreef:

Heyy wat leuk! Ik ben zelf afgelopen mei naar een concert van Krezip geweest en ik ga in oktober naar Chef’special!

Wat gaaf!!!!!. Ja krezip heb ik vorige week gezien!. Ik in September! :))))((

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 16 juli 2023

Hey Emma,

Ik ben Jody en nieuw hier. Ik ga ook graag naar concerten. En hou ook van de artiesten die je benoemd. Ook hou ik heel erg van Suzan en Freek. Je mag mij altijd een berichtje sturen.

Liefs

Jody

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen